شکست خانگی دورتموند مقابل هانوفر :   اخبار ورزشی - شکست خانگی دورتموند مقابل ...



شکست ستارگان ایران مقابل ستارگان لالیگا , شکست سنگین تیم فوتسال ایران مقابل روسیه , شکست روزبهانی مقابل

 

اخبار ورزشی - شکست خانگی دورتموند مقابل هانوفر

دورتموند در ادامه نتایج ضعفیش در بوندس لیگا، امروز در خانه مقابل هانوفر با نتیجه 1-0 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کلوپ که آخرین بار در هفته سوم توانسته بودند به سه امتیاز دست پیدا کنند، در 5 هفته گذشته، 4 شکست و یک تساوی داشتند و امیدوار بودند که با پیروزی در دیدار امروز، به شرایط شان در جدول، سر و سامان بدهند اما این اتفاق رخ نداد.
دورتموندی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و می توانستند در همان 20 دقیقه ابتدایی، 4 بار به گل برسند اما درخشش دروازه هانوفر، دروازه آنها را بسته نگه داشت. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم هم با برتری زردها آغاز شد و در همان دقایق ابتدایی، رویس و پیشچک، دو موقعیت خوب را از دست داد. تا اینکه در دقیقه 61، هیروشی کیوتاکه، ستاره ژاپنی هانوفر، با یک ضربه آزاد دیدنی، توپ را از روی دیوار دفاعی، وارد دروازه وایدن فلر کرد. بعد از گل، هانوفر می توانست خیلی زود به گل های بعدی برسد، اما درخشش وایدن فلر، دو بار پیاپی دروازه دورتموند را بسته نگه داشت.
در دقایق باقی مانده، کلوپ چند تغییر در تیمش ایجاد کرد اما این تعویض ها نتوانست تغییری در نتیجه بازی ایجاد کند و یک شکست دیگر در کارنامه دورتموند ثبت شد. با این شکست دورتموند 7 امتیازی باقی ماند و حالا تنها یک امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.

نتایج سایر دیدارها:
آگزبورگ 2-0 فرایبورگ
فرانکفورت 4-5 اشتوتگارت
هرتابرلین 3-0 هامبورگ
هوفنهایم 1-0 پادربورن

اخبار ورزشی - ورزش 3

 


ویدیو : شکست خانگی دورتموند مقابل هانوفر