شکایت از مایکل جردن به خاطر شباهت! : «مایکل جردن» بسکتبالیست مشهور آمریکایی ...


«مایکل جردن» بسکتبالیست مشهور آمریکایی را تقریبا همه می شناسند. او که در سال های گذشته به این ورزش مشغول بوده این روزها به خاطر تبلیغات ورزشی همچنان چهره آشنایی است! تماشا: در دنیای شکایت و دادگاه گاهی اتفاقاتی می افتد که غیرقابل باور هستند و البته در نوع خود بسیار عجیب. برخی از این اتفاقات بسیار عجیب حتی باعث شده اند قوانین جدیدی نیز برای برخی شرایط خاص ایجاد شود.

«مایکل جردن» بسکتبالیست مشهور آمریکایی را تقریبا همه می شناسند. او که در سال های گذشته به این ورزش مشغول بوده این روزها به خاطر تبلیغات ورزشی همچنان چهره آشنایی است!

در این میان فردی به نام «الن هکارد» از این ورزشکار به خاطر شباهتش به او شکایت کرده است. «هکارد» در شکایت خورد آورده است که چرا مایکل جردن به من شبیه است و این باعث می شود من در خیابان ها بسیار اذیت شوم چرا که افراد بسیار زیادی من را با او اشتباه می گیرند.

مایکل جردن , شماره پیراهن مایکل جردن , عکس های شخصی مایکل جردن بیوگرافی مایکل جردن

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او همچنین از شرکت «نایک» نیز شکایت کرد که چرا همچنان از چهره مایکل جردن که بسیار شبیه اوست در تبلیغات خود استفاده می کند و باید بخشی از سود 800 میلیون دلاری خود را به او بدهد.

«جاناتان لی ریجس» نیز کسی است که به عنوان بزرگترین شاکی دنیا شناخته می شود. او یک عادت بسیار بد دارد و این باعث می شود تا از هر چیزی شکایت داشته باشد. تا به حال نزدیک به 4 هزار شکایت از طرف او در ادارات پلیس آمریکا ثبت شده است. او از همه چیز مانند لیگ فوتبال، ماشین های داخل خیابان، ترافیک و حتی رئیس جمهور شکایت کرده است. حتی وقتی اسمش در کتاب گینس به ثبت رسید از گیسن به خاطر نوشتن اسمش شکایت کرد.


ویدیو : شکایت از مایکل جردن به خاطر شباهت!