شوی تلویزیونی رشیدپور به بازار عرضه شد! :           رضا رشیدپور در ادامه حاشیه ...



 

 

 

اماده عرضه با بازار , اماده عرضه به بازار , بازار

 

 

رضا رشیدپور در ادامه حاشیه سازی هایش، به سبک سال های دور لوس آنجلس نشین ها یک شوی تلویزیونی تولید کرده است! رضا رشیدپور و فرزاد حسنی هر تفاوتی که با یکدیگر داشته باشند در یک نقطه اشتراک دارند و آن هم اینکه عاشق غوطه خوردن در حواشی هنر و گرفتن ماهی از این حواشی هستند.

 

فرزاد حسنی که مدتها است از تلویزیون بایکوت شده چاره مطرح شدن دوباره را در ایفای نقش در فیلم های درجه چندم دیده و رشیدپور که حتی در بازیگری به اندازه حسنی هم توانایی ندارد و در همه فیلم هایش تیپ ثابت مدیر برنامه های یک هنرمند معروف که نمونه آن را در «مرد هزارچهره» دیده بودیم را ایفا می کند شرکتی تاسیس کرده و به عنوان مجری همایش های درجه چندم فعالیت می کند.

رشیدپور که هر از گاه و به واسطه رفقای ژورنالیست خود مصاحبه های آبدار هم ترتیب داده و به نوعی عکس خود را روی جلد نشریات آشپزی می نشاند، به تازگی یک شاهکار(!) در نوع خود دیدنی هم ارائه داده است.

این شاهکار عبارت است از مجموعه ای تصویری به نام «جنگ نوروز۹۰» که از طریق شبکه نمایش خانگی به بازار ارائه شده و حاوی یک سری گفتگوی مثلا دوستانه رشیدپور با تعدادی هنرمند پاپ و در کنار آن لب زدن این هنرمندان در برابر دوربین جناب رشیدپور و خواندن یکی دو ترانه نسبتا مشهورشان است. همین معرفی مختصر کافی است تا بدانیم آنچه به نام «جنگ نوروز۹۰» توسط رشیدپور تولید شده نه آن چنان که خودش ادعا کرده یک محصول بکر و دست اول که کپی برداری ناشیانه ای است از آنچه در سال های دور و با عنوان شوی تلویزیونی در استودیوهای ایرانیان مقیم لوس آنجلس ضبط شده و در قالب نوارهای وی .اچ.اس به صورت غیرقانونی وارد کشور می شد.

رشیدپور که دیده حالا حالاها جایی در تلویزیون ندارد کاری کرده که در بهترین حالت شبیه است به شوی تلویزیونی طپش که در دهه های شصت و هفتاد شمسی توسط علیرضا امیرقاسمی و با امکانات محقر استودیوی وی تولید می شد و یا شوی تلویزیونی جام جم که توسط برداران بی بی یان تهیه می شد و یا شوهای خالتوری طنین که با همکاری حمید شب خیز و شهروز رفیعی ضبط می شد!

اگر با کسی طرف بودیم که خودش را استاد عرصه رسانه ندانسته و دم به دم از این سخن نمی گفت که جزو معدود مجریان درجه یک ایران است، در برخورد با پدیده ای به نام «جنگ نوروز۹۰» واکنش تدافعی تری بروز می دادیم ولی کسی مثل رشیدپور که ادعا دارد با ساختارشکنی هایش استانداردهای برنامه های گفتگومحور در تلویزیون ایران را بالا برده چرا باید درگیر تولید مجموعه ای به شدت سطحی و زرد شود که حداقل ده سالی از منسوخ شدن تولید جهانی آن می گذرد.../شبکه ایران


ویدیو : شوی تلویزیونی رشیدپور به بازار عرضه شد!