شوک شبانه اعضای «سون» به هواداران : در قسمت دوم مجموعه زمانه شاهد ایفای نقشی ...


در قسمت دوم مجموعه زمانه شاهد ایفای نقشی چند دقیقه ای اعضای گروه سون بودیم تا واکنش ها به این اتفاق جالب در شبکه های اجتماعی و fan page های این گروه بیشتر و بیشتر شود. تماشا: در حالی که انتشار خبر «تیتراژ سریال زمانه با صدای گروه سون» موجی از خوشحالی را در بین مخاطبان این گروه راه انداخته بود، در قسمت دوم این مجموعه شاهد ایفای نقشی چند دقیقه ای از اعضای این گروه بودیم تا واکنش ها به این اتفاق جالب در شبکه های اجتماعی و fan page های این گروه بیشتر و بیشتر شود. این اتفاق در حالی افتاد که گفته می شد در آخرین لحظات روی آنتن رفتن این سریال، از سوی برخی مسئولان، پخش تیتراژ این سریال با صدای اعضای گروه متوقف شده ولی خوشبختانه این ماجرا شایعه ای بیش نبود تا اعضای این گروه متوقف شده ولی خوشبختانه این ماجرا شایعه ای بیش نبود تا اعضای این گروه محبوب و پرطرفدار پس از مدت ها بالاخره آفتابی شوند و دوستدارانشان بتوانند دیداری ویژه با آنها داشته باشند.

افزایش اعضای کانال تلگرام , افزایش اعضای کانال تلگرام رایگان , افزایش اعضای کانال

نکته جالب این اتفاق حضور چند دقیقه ای اعضای این گروه در قسمت دوم این سریال بود که به عنوان بازیگر دقایقی را جلوی دوربین «حسن فتحی» رفتند و به ایفای نقش پرداختند. این نقش آفرینی به شکلی بود که آرش و امیر قنادی و کیارش پوزشی، به عنوان دوستان خواننده و استودیودار یکی از قهرمانان سریال وارد قصه شدند و با تسلط تمام هم توانستند جلوی دوربین به ایفای نقش خود بپردازند.

این سریال با کارگردانی حسن فتحی و با بازی بازیگرانی چون حمید گودرزی، حسین محجوب، پریناز ایزدیار، فریبا متخصص، هومن برق نورد و ... از شبکه 3 پخش می شود.


ویدیو : شوک شبانه اعضای «سون» به هواداران