شوک جدید اکبر اوتی به بازیکن تیمش/این بار بدون برخورد فیزیکی :   اکبر میثاقیان ...



قانون جدید گرفتن گواهینامه بدون کارت پایان خدمت , طرز تهیه دسر جدید بدون فر , با برخورد فیزیکی اقایان چه کنیم

  اکبر میثاقیان بار دیگر به بازیکن تیمش شوک وارد کرد اما بدون برخورد فیزیکی.

 اكبر میثاقیان اصلاً نیاز به معرفی ندارد. اكبر اوتی كه متخصص وارد كردن شوك به بازیكنانش است و گاهی اوقات این شوك را با كوبیدن به فرق سر بازیكن وارد می‌كند و گاهی با پهن كردن سفره آبگوشت‌خوری در زمین چمن، این‌بار در خونه‌به‌خونه بابل راه جدیدی برای وارد كردن شوك كشف كرد.


در جریان بازی اخیر خونه‌به‌خونه بابل مقابل آلومینیوم هرمزگان، میلاد جهانی بازیكن لیگ برتری خونه‌به‌خونه با وجود تكاپوی زیاد، در خلق موقعیت گل ناكام مانده بود. میثاقیان اواسط نیمه دوم به همكارانش می‌گوید نام میلاد جهانی را در برگه تعویض بنویسند اما همین كه تابلوی تعویض به نشانه خروج شماره 7 بالا می‌رود و میلاد جهانی برای خروج از زمین به لب خط می‌آید، اكبر اوتی داد و فریاد می‌كند: «چه كسی گفت میلاد تعویض شود؟ او بهترین بازیكن من است!

 

چرا اشتباه تعویض می‌كنید؟!» و بعد خطاب به این بازیكن می‌گوید: «تو بمون توی زمین»... این شوك جواب می‌دهد و میلاد جهانی با انگیزه‌ای دوچندان به زمین برمی‌گردد و چند دقیقه بعد گل پیروزی خونه‌به‌خونه را می‌زند تا میثاقیان او را با خودش به كنفرانس خبری ببرد و ماجرای این شوك را تعریف كند... اكبر اوتی این‌بار برای شوك‌درمانی، برخورد فیزیكی نكرد.

اخبار ورزشی  -  خبر  آنلاین


ویدیو : شوک جدید اکبر اوتی به بازیکن تیمش/این بار بدون برخورد فیزیکی