شوک به سربازهای لیگ برتر : جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح در مصاحبه‌ای تند ...


جانشین منابع انسانی نیروهای مسلح در مصاحبه‌ای تند بازیکنان سرباز را به انجام 6 ماه سربازی بیشتر در حوزه نظام وظیفه تهدید کرد. ورزش سه: موسی کمالی در واکنش به اتفاقات اخیر باشگاه تراکتورسازی به ایرنا گفته است: تمام بازیکنان فوتبالی که کارت پایان خدمت آنها مشکل داشت و تخلفاتی در صدور کارت آنها ورت گرفته بود در کنار 21 ماه خدمت به 6 ماه اضافه خدمت نیز محکوم شده بودند و موظف هستند 27 ماه خدمت کنند. وی ادامه داد: در این میان اگر بازیکنی کسر از خدمت هم داشته باشد باید این کسری از 27 ماه محاسبه شود البته فرماندهان این بازیکنان درصورتی که از این افراد راضی باشند می توانند دو سوم از جریمه آنها را ببخشند.

جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: در صورتی که بازیکنان تخلف داشته باشند فرماندهان می توانند آنها را جریمه کرده و از باشگاه راهی پادگان کنند.

کمالی درمورد چگونگی حضور سربازان در تمرینات تیم های ملی، تصریح کرد: سربازانی که کارت پایان خدمت آنها باطل نشده می توانند در اردوی تیم های ملی کشورمان حضور پیدا کنند اما کسانی که کارتشان باطل شده به هیچ عنوان نمی توانند در اردو ها حاضر شوند.

وی با اشاره به ممنوع بودن مصاحبه برای بازیکنان سرباز، اظهار کرد: این بازیکنان چه کارتشان باطل شده باشد و چه مشمول باشند حق انجام مصاحبه ندارند و این خلاف قانون است.

جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، افزود: یکی دیگر از اتفاقاتی که درمورد این بازیکنان درحال رخ دادن است و کاملا خلاف قانون بوده، مذاکره آنها با باشگاه ها است. این بازیکنان باید بدانند محل خدمت آنها را ستاد کل مشخص می کنند و حق ندارند پیش از آن با هیچ باشگاهی مذاکره کنند.


ویدیو : شوک به سربازهای لیگ برتر