شوک بزرگ فاش شدن رابطه عاشقانه دو هنرپیشه معروف+تصاویر : اخبار فرهنگی - شوک ...



اخبار فرهنگی - شوک بزرگ فاش شدن رابطه عاشقانه دو هنرپیشه معروف+تصاویر

وقتی شایعه رابطه " شاون پن " و " چارلیز ترون " برای اولین بار به گوش رسید ، بسیاری آن را در حد یک دروغ جالب تصور کردند اما وقتی این دو فوق ستاره هالیوودی تعطیلات کریسمس را با هم گذراندند این شایعات در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

به گزارش پرداد به نقل از هالیوودی نیوز : وقتی شایعه رابطه " شاون پن " و " چارلیز ترون " برای اولین بار به گوش رسید ، بسیاری آن را در حد یک دروغ جالب تصور کردند اما وقتی این دو فوق ستاره هالیوودی تعطیلات کریسمس را با هم گذراندند این شایعات در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

 

تصاویر عاشقانه , رابطه عاشقانه , رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف تصاویر

 اگرچه این دو ستاره بزرگ دوستی چندین ساله ای با هم دارند اما شنیده میشود به تازگی رابطه عاشقانه ای آغاز کرده اند. آنها اخیرا همه جا در کنار هم دیده میشوند. آخرین بار عکاسان خبری این دو ستاره محبوب و بزرگ هالیوودی را در خوشگذرانی و نوشیدن قهوه در کنار هم دیده اند. این دو ستاره در حالی با هم دیده شدند که برای یک گردش دو نفره سوار بر لکسوس " شاون پن" در لوس آنجلس بودند.  این دو برنده اسکار برای تعطیلات کریسمس 2014 به جزایر هاوایی رفته و در ویلای اختصاصی " شاون پن" مستقر شدند. یک شاهد عینی به خبرنگاران گفته است رابطه آنها بسیار صمیمانه تر و نزدیک تر دو دوست معمولی به نظر میرسید.

  رابطه جنسی عاشقانه , تصاویر بزرگ ترین پل طبیعی دنیا , رابطه عاشقانه شوهرم با دختر عمویش

 

داشتن رابطه عاشقانه پر از آرامش , شعر عاشقانه از شاعران معروف , بزرگ کردن سینه با ورزش تصاویر

 

 اخبار فرهنگی - پرداد

 


ویدیو : شوک بزرگ فاش شدن رابطه عاشقانه دو هنرپیشه معروف+تصاویر