شوهر شراكتی از زندگی همسرانش اخراج شد! :         با فاش شدن دو همسری بودن ...



 

 

 

سبک زندگی زن و شوهر , زندگی با شوهر بد دهن , زندگی با شوهر بددهن

 

با فاش شدن دو همسری بودن یك مرد، هر دو زن او خواهان جدایی از وی شدند.

زنی گریان با حضور در دادگاه خانواده ایلام به رییس شعبه گفت: در یک شرکت کار می کردم و همانجا با شوهرم آشنا شدم. خانواده ام راضی به وصلت ما نبودند ولی با پافشاری و اصرار خودم با این خواستگار ازدواج کردم اما خوشی ها یمان دو ماه بیشتر دوام نیاورد.

او ادامه داد: با گذشت دو ماه از شروع زندگی مشترکمان، سر و کله زنی همراه با یک بچه پیدا شد که ادعا می كرد همسر من شوهر قانونی و شرعی اوست و آن زمان بود كه متوجه شدم همسرم من را فریب داده است.

این زن اضافه كرد: برای عقد، شوهرم ادعا می كرد شناسنامه اش گم شده است. به همین دلیل با شناسنامه المثنی به محضر رفتیم و من هم بدون اطلاع از اینکه این مرد زن دیگری هم دارد، به عقد او در آمدم.

این ادعاها در حالی از سوی این زن مطرح شد كه همسر اول مرد نیز ضمن حضور در دادگاه و تصدیق اظهارات هووی خود، خواهان طلاق بود.

شوهر این دو زن به رییس دادگاه گفت: من به وصلت با همسر اولم راضی نبودم اما اصرار خانواده ام باعث شد با هم ازدواج كنیم. همیشه احساس می کردم با اجبار زندگی می کنم. هر وقت تصمیم می گرفتم او را طلاق بدهم یاد مهریه ۵۰۰ سكه یی اش می افتادم و از آنجا كه توان پرداخت آن را نداشتم، از جدایی منصرف می شدم. او اجازه ازدواج مجدد هم به من نمی داد؛ به همین خاطر تصمیم گرفتم بدون اطلاع او ازدواج كنم.

به گزارش ایسنا، رییس دادگاه هر چقدر تلاش كرد تا حداقل یکی از این دو زن را به ادامه زندگی با مرد راضی کند، کاری از پیش نبرد و هیچ کدام از زن ها حاضر به ادامه زندگی با این مرد نشدند. نهایتا قاضی با تقسیط مهریه هر دو زن، حکم طلاق را صادر کرد.... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو : شوهر شراكتی از زندگی همسرانش اخراج شد!