شوخی به مرگ ختم شد :       شوخی ۲۰ مرد افغانی با مرگ یكی از آن‌ها به اتمام ...



 

 

شوخی کردم , شوخی , شوخی با ستارگان

 

شوخی ۲۰ مرد افغانی با مرگ یكی از آن‌ها به اتمام رسید.

ساعت ۱۰ شب چهارشنبه ۲۳ دی امسال مأموران كلانتری ۱۴۰ باغ فیض از طریق مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران از وقوع یك حادثه با خبر شدند.



مأموران با حضور در یكی از بیمارستان‌های غرب تهران دریافتند یك مرد جوان تبعه افغان به دلیل نامعلومی پس از انتقال به بیمارستان فوت كرده است.



روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات مأموران از همراهان این مرد جوان آغاز شد تا این كه این افراد مدعی شدند متوفی به یك‌باره بی‌حال شده و فوت كرده است.

 

وی اضافه كرد: این نكته به شدت مشكوك به نظر رسید به همین دلیل دستور بررسی محل وقوع این حادثه صادر شد تا در صورت وجود افراد دخیل در مرگ این مرد این افراد دستگیر شوند.

 

با حضور در محل حادثه مشخص شد ۲۰ نفر از اتباع افغانی موجود در این محل مدعی‌اند در حین شوخی با متوفی بوده‌اند كه این فرد بی‌حال شده و فوت كرده است.

 

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران گفت: بیش‌تر این افراد پس از بررسی‌های لازم آزاد شدند اما یكی از آن‌ها كه همگی معتقدند وی بیش‌تر با متوفی شوخی می‌كرده و یك‌بار هم متوفی را به سمت دیوار هل داده كه در نتیجه آن متوفی با دیوار برخورد كرده است، بازداشت شد.

 

وی گفت: تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ این مرد جوان در دست بررسی است.

 

 

 

 

 

 

 

 



ویدیو : شوخی به مرگ ختم شد