شوخی بازیکنان استقلال پس از انتشار شماره شان در فضای مجازی : شماره بازیکنانی ...



شماره پیراهن بازیکنان استقلال , شماره بازیکنان استقلال , شماره پیراهن بازیکنان استقلال در لیگ شانزدهم

شماره بازیکنانی چون امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و خسرو حیدری منتشر شده است.

خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته گذشته بود که پرده از یک اتفاق جالب برداشته شد؛ انتشار شمار بازیکنان استقلال در فضای مجازی. فرد یا افرادی که هنوز برای آبی ها شناخته شده نیستند، در اقدامی عجیب این شماره را پخش کردند. در گروههای مختلف تلگرام ناگهان پیغامی با این عنوان دیده می شد؛ تماس با بازیکنان استقلال.

 

در زیر پیغام هم شماره تماس تعدادی از بازیکنان تیم از جمله خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سجاد شهباززاده و ... دیده می شد. هواداران استقلال هم که تصور می کردند بازیکنان خودشان این کار را کرده اند و در واقع قصد دارند نقطه نظرات هواداران را هم بشنوند.

 

این بود که از همان لحظه اول تماس ها شروع شد و بعد هم نوبت به پیغام دادن رسید. در کسری از ثانیه، تماس های متعدد و پیامک ها بدجور ستاره های استقلال را برآشفت و تعجب زده بودند که چه اتفاقی برایشان افتاده است.

 

همیشه تماس و پیامک آنها زیاد است ولی این بار تعداد آنها غیر طبیعی بود. یکی از بازیکنان استقلال می گوید: «اولش نفهمیده بودیم چه اتفاقی افتاده تا اینکه پیگیری کردیم و دیدیم بله... شماره هایمان پخش شده است.»

در یک هفته اول حجم تماس ها به قدری زیاد بود که استقلالی ها موبایل خود را گوشه از خانه یا ماشین می گذاشتند و می رفتند تا به کارهایشان برسند. وقتی برمی گشتند و به تعداد تماس ها و پیامک ها نگاه می کردند، بهت زده می شدند.

 

آن بازیکن ادامه می دهد: «بالای 200 تماس در یک ساعت. در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و وایبر و واتش آپ هم تا دلتان بخواهد پیغام بود.»

بعد از 24 ساعت بازیکنان فهمیدند که تنها شماره خودشان لو نرفته و بلکه فرد یا افرادی اقدام به پخش تعدادی از بازیکنان کرده اند.

 

با اینکه پیش بینی می شد آنها شکایت کنند و پیگیر این موضوع باشند اما ترجیح دادند خط های خود را عوض کنند. اتفاقا در روزهای اخیر هم در تمرین استقلال بازیکنانی که شماره هایشان لو رفته، در این باره با هم شوخی می کردند.

 

آنها با خنده به هم می گفتند: «همه جای ایران سرای ماست چون از هر جایی که فکر کنید به ما زنگ می زنند. از شمال، جنوب، شرق و غرب و حتی خارج از ایران. از نقاط مختلف دنیا!» یکی از این بازیکنان می گفت: «البته پیغام توهین آمیزی به من نداده اند.»

 

که بازیکنان دیگر هم این را تائید کردند و گفتند بیشتر پیغام ها پیغام «دوستت دارم» بوده و آرزوی موفقیت برای آنها و استقلال. یکی از بازیکنان با خنده می گفت: «یکسری پیغام هم برای پرویز خان(مظلومی) داده اند که یادم باشد بدهم بخواند!»

اخبار ورزشی - خبرآنلاین / آریا صالحی


ویدیو : شوخی بازیکنان استقلال پس از انتشار شماره شان در فضای مجازی