شهر هنرهای خیابانی جهان + تصاویر : شهر هنرهای خیابانی جهان +تصاویر دیوارهای ...




شهر هنرهای خیابانی جهان +تصاویر

دیوارهای خالی و سفید بومی بزرگ برای نقاشان خیابانی است. این افراد می توانند به دیوارها جان تازه داده و فضای شهر را زیبا و بی نظیر کنند.

هنرهای خیابانی طرفداران فراوانی دارد و هنرمندان بسیاری هستند که آرزو دارند دیوارهای شهر را با نقاشی هایشان پر کنند، این افراد به عنوان هنرمندان خیابانی شناخته می شوند. البته این افراد را با آنهایی که تنها نقاشی های مجهول یا "گرافیتی" روی دیوار می کشند اشتباه نگیرید.

 

شهر "شفیلد" در "تاسمانیا" به عنوان بهشت افرادی شناخته می شود که عاشق هنرهای خیابانی و نقاشی کردن روی ساختمان هستند. این شهر که به عنوان "شهر نقاشی تاسمانیا" شناخته می شود دارای سیستمی عجیب برای جذب گردشگران است.

تصاویر زیبای جهان , برترین تصاویر جهان , تصاویر دیدنی جهان


نزدیک به 30 سال پیش مسئولین این شهر که تنها 100 هزار نفر جمعیت دارد به دنبال راهی برای جذب بیشتر گردشگران بودند آن ها تصمیم گرفتند شهرشان را به یک نمایشگاه از نقاشی های دیواری تبدیل کنند. آن ها تمام دیوارهای شهر را از نقاشی های زیبا پر کرده اند.


این شهر کوچک که این روزها به عنوان جالب‌ترین گالری هنرهای خیابانی در دنیا شناخته می شود و سالانه 220 هزار گردشگر را به خود جذب می کند. برخی از این نقاشی ها توسط افراد مشهور و نامی و برخی دیکر توسط هنرمندان تازه کار کشیده شده است.


بزرگترین الماس سبز جهان تصاویر , خطرناکترین بدلکاری های سینمای جهان تصاویر , گرانترین جواهرات جهان و تصاویر مسحور کننده آنها

تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , جنگل آمازون، یکی از عجایب هفتگانه جدید جهان تصاویر  , زیباترین تصاویر جهان

تصاویر گلهای زیبای جهان , تصاویر مکان های گردشگری خاص جهان , زیباترین آبشارهای جهان تصاویر

جالبترین رستوران های خیابانی جهان , جالبترین رستوران‌های خیابانی جهان , برترین خودروهای سدان‌ جهان تصاویر

زیباترین کشتی‌های جهان تصاویر , تصاویر هوایی جهان , 10 وسیله پرسرعت ساخته شده جهان تصاویر

  منبع:yjc.ir


ویدیو : شهر هنرهای خیابانی جهان + تصاویر