شهری که هیتلر آن را به شهر ارواح تبدیل کرد : در روز 10 ژوئن سال 1944 میلادی ...


در روز 10 ژوئن سال 1944 میلادی ساکنان روستای اورادور - سور - گلان در نزدیکی شهر لیموژ فرانسه بدون این که بدانند چه خطری آنها را تهدید می کند یک کاروان نظامی ارتش آلمان را مشاهده کردند که داخل روستا شد و توقف کرد. فرارو: در روز 10 ژوئن سال 1944 میلادی ساکنان روستای اورادور - سور - گلان در نزدیکی شهر لیموژ فرانسه بدون این که بدانند چه خطری آنها را تهدید می کند یک کاروان نظامی ارتش آلمان را مشاهده کردند که داخل روستا شد و توقف کرد.این یک واحد نظامی اس اس ارتش آلمان نازی بود. ساکنان اورادور نمی دانستند که روز قبل همین واحد جنایتکاران اس اس 99 گروگان بیگناه را در شهرکوچک تول به نرده های بالکن های منازل این شهر دار زده بودند.

ژنرال لامردینگ فرمانده لشکر دوم اس اس پانزر داس رایش فرمان قتل عام مردم شهر تول را به تلافی انفجار یک پل توسط نیروهای مقاومت فرانسه که در جریان آن 2 سرباز آلمانی به قتل رسیده بودند را صادر کرده بود.

شهر میلیونرها اکنون به شهر ارواح تبدیل شده , تبدیل تاریخ , تلویزیون شهری

در بامداد روز 10 ژوئن ژنرال لامردینگ به همین واحد اس اس گروهان سوم گردان در فوهرر فرمان قتل عام ساکنان روستای اورادور و تخریب این روستا را می دهد.

روستای اورادور دارای 300 تا 400 جمعیت بود که با مزارغ اطراف و چند صد پناهنده ای که از روستای شارلی به آنجا پناه آورده بودند در مجموع 1200 نفر را شامل می شد.

در این روز شوم در مجموع 642 نفر از جمله 246 زن و 207 کودک توسط این جنایتکاران قتل عام شدند.

تبدیل ارز , تبدیل دلار به تومان , هیتلر

آنها پناهندگان روستای شارلی و ساکنان نواحی پیرامونی را همراه خود بردند که از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست. به این ترتیب، در روز 10 ژوئن سال 1944 میلادی جنایتکاران اس اس ساکنان بیگناه روستای اورادور- سور- گلان در نزدیکی شهر لیموژ فرانسه را به طرز وحشیانه و غیرانسانی قتل عام کردند.در این قتل عام 642 نفر جان خود را از دست دادند.

از آن روز این شهر متروک به اعتقاد محلی ها پر است از ضجه و گریه ارواح کودکان و زنان بی گناه.


ویدیو : شهری که هیتلر آن را به شهر ارواح تبدیل کرد