شهره سلطانی به «اولیور توئیست» پیوست : شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر ...


شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر به جمع بازیگران نمایش «اولیور توئیست» به کارگردانی اصغر خلیلی پیوست که قرار است اواخر تیرماه در تالار حافظ به صحنه برود. خبرگزاری مهر: شهره سلطانی بازیگر و کارگردان تئاتر به جمع بازیگران نمایش «اولیور توئیست» به کارگردانی اصغر خلیلی پیوست که قرار است اواخر تیرماه در تالار حافظ به صحنه برود.

اصغر خلیلی کارگردان این اثر نمایشی گفت: به تازگی شهره سلطانی به جمع بازیگران نمایش «اولیور توئیست» پیوسته است. وی در این اثر نمایشی در نقش نانسی بازی می کند که یکی از کاراکترهای اصلی رمان چارلز دیکنز است که توسط فاگین پیر بزرگ شده و به دزدی وادار می شود.

وی ادامه داد: همچنین در حال مذاکره با یک بازیگر مرد برای ایفای یکی دیگر از نقش‌های اصلی کار هستم که به زودی مشخص خواهد شد. گروه نمایش در حال حاضر مشغول تمرین در طبقه هفتم تالار وحدت هستند تا نمایش برای اجرا در اواخر تیرماه در تالار حافظ آماده شود.

این اثر نمایشی با نگاهی به کنوانسیون ژنو و مشکلات کودکان کار نوشته شده و بخش‌هایی از آن به شیوه موزیکال به صحنه می رود. در این اثر نمایشی یک قطعه موسیقی توسط یک خواننده شناخته‌شده خارجی زبان اجرا می شود

پرستو گلستانی، نرگس محمدی، سیروس همتی، حمید منوچهری، امیر کربلایی زاده، نوشین تبریزی، الهام شعبانی، علیرضا زمانی‌نسب، نگین ابدالی، جواد مولانیا و محمد سیاهپوش تعدادی از بازیگران این اثر نمایشی هستند که در کنار 45 هنرمند دیگر به ایفای نقش می پردازند.

نمایش «اولیور توئیست» از 30 تیر تا پایان مرداد ماه در تالار حافظ روی صحنه می رود.

اصغر خلیلی پیش از این نمایش هایی چون «قهوه قجری»، «دایره گچی قفقازی»، «آخرین ایستگاه حلبی»، «خاتون قصه دار»، «یادداشتی برای سهراب» و.... را کارگردانی کرده است.


ویدیو : شهره سلطانی به «اولیور توئیست» پیوست