شهرام شکوهی عمل جراحی قلب کرد +عکس : شهرام شکوهی در ابتدای هفته گذشته بدلیل ...



شهرام شکوهی , بیوگرافی شهرام شکوهی , آهنگ جدید شهرام شکوهی

شهرام شکوهی در ابتدای هفته گذشته بدلیل درد از ناحیه قلب به بیمارستان منتقل و در کمال تعجب پزشکان پس از آزمایشها و سی تی آنژیو متوجه چندین گرفتگی در یکی از رگهای اصلی قلب ایشان شدند.

شهرام شکوهی در بیمارستان
این پست با نوشته زیر در صفحه شخصی شهرام شکوهی منتشر شد.
«سلام
خوشبختانه عمل جراحی امروز با موفقیت انجام شد و شهرام شكوهی با دعای خیر شما عزیزان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.
به امید خدا ایشان فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد.
ممنون از تمام عزیزانی كه امروز با حضور و تماسهاشون باعث دلگرمی و قوت قلب ما بودند.»

 

شهرام شکوهی و همسرش , دانلود شهرام شکوهی , کنسرت شهرام شکوهی

 پست شهرام شکوهی

 

شهرام عزیز در ابتدای هفته گذشته بدلیل درد از ناحیه قلب به بیمارستان منتقل و در کمال تعجب پزشکان پس از آزمایشها و سی تی آنژیو متوجه چندین گرفتگی در یکی از رگهای اصلی قلب ایشان شدند که متخصصان قلب بیمارستان پارس مخصوصا جراح بنام کشورمان جناب دکتر عباسلو و همینطور دکتر موید اخلاقی یکی از بهترین متخصصان آنژیو پلاستی در ایران ،پس از مشورت با توجه به نوع گرفتگی و ریسک بالای آنژیو پلاستی، جراحی قلب باز را به ایشان توصیه نمودند.

 

شهرام شکوهی در نکست پرشین استار , این حق من نبود شهرام شکوهی , محل سکونت شهرام شکوهی

 شهرام شکوهی در بیمارستان


ولی در نهایت با قبول ریسک بالای این عمل و برای پرهیز از عمل قلب باز از طرف شهرام عزیز و با درایت و مهارت فوق العاده دکتر موید اخلاقی و نظارت تیم جراحی دکتر عباسلو عمل آنژیو پلاستی برروی قلب شهرام عزیز انجام و خطر تا حدود بسیاری رفع گردید.


ضمن تشکر از همسر آقای شکوهی و مهندس مرتضی دلیری که با دلسوزی و تلاش بسیار نقش به سزائی در حسن انجام این عمل داشتند و تشکر و قدردانی از پرسنل زحمتکش بیمارستان پارس و علی الخصوص کادر بسیار مجرب پزشکی و پرستاری این بیمارستان از همه شما دوستان و دوستداران شهرام عزیز خواهش میکنم که برای سلامتی و بهبودی این هنرمند محجوب دعا بفرمایید.

اخبار فرهنگی - صفحه شخصی شهرام شکوهی


ویدیو : شهرام شکوهی عمل جراحی قلب کرد +عکس