شهبازی سرپرست موقت کمیته داوران :       پیشنهاد هیئت رئیسه فوتبال؛ شهبازی ...



 

 

قانون جدید کمیته داوران مهدی طارمی , ایمیل موقت , ازدواج موقت

 

پیشنهاد هیئت رئیسه فوتبال؛

شهبازی سرپرست موقت کمیته داوران

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در نشست غیررسمی خود پیشنهاد انتخاب مصطفی شهبازی به عنوان سرپرست موقت کمیته داوران و عهده‌دار شدن ریاست این کمیته از سوی مهدی تاج و ناصر شفق به عنوان عضو هیئت رئیسه را بررسی کرد.

در این نشست که ظهر دیروز دوشنبه در غیاب علی کفاشیان و فریده شجاعی و با حضور مهدی تاج، هادی آیت اللهی، ناصر شفق، علی فتح الله زاده و غلامرضا بهروان در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، اعضا پیشنهاد انتخاب مصطفی شهبازی رئیس پیشین کمیته داوران استان تهران به عنوان سرپرست موقت کمیته داوران فدراسیون فوتبال را مطرح و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در این جلسه مقرر شد حسین عسگری، اسماعیل صفیری و فریدون اصفهانیان به عنوان اعضای کمیته داوران کار چیدمان، نظارت، آموزش و ... داوری مسابقات را برعهده بگیرند.

در این نشست همچنین موضوع اساسنامه فیفا مبنی بر عضویت رئیس کمیته داوران در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح و براین اساس مقرر شد از بین مهدی تاج و ناصر شفق یک نفر ریاست کمیته داوران را برعهده بگیرد.

تصمیم گیری نهایی در خصوص وضعیت کمیته داوران به بعد از بازگشت علی کفاشیان ازقطر موکول شد و قرار است در جلسه روز چهارشنبه پیشنهادات غیررسمی هیئت رئیسه فدراسیون نهایی و اعلام شود.


ویدیو : شهبازی سرپرست موقت کمیته داوران