شهادت یک پلیس در درگیری مسلحانه : فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در گفتگو ...


فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا جزئیات درگیری با یك گروه قاچاقچی و اشرار مسلح را در كویرنائین تشریح كرد. خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا جزئیات درگیری با یك گروه قاچاقچی و اشرار مسلح را در كویرنائین تشریح كرد.
 
سردارعبدالرضا آقاخانی افزود: در این درگیری كه ظهر جمعه رخ داد، جان بركفان نیروی انتظامی، یك گروه قاچاقچی مواد مخدر و اشرار مسلح را درشهرستان نائین منهدم و 527 كیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاك وحشیش، سه قبضه سلاح كلاشینكف مقادیر زیادی مهمات، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی از این باند كشف و ضبط كردند.

وی افزود: در این عملیات كه چندین ساعت بطول انجامید یك مامور جان بركف انتظامی شهید و دو مامور دیگر زخمی شدند.

سردارآقاخانی اضافه كرد: این درگیری درساعت 13.15 روز جمعه 20 فروردین رخ داد و با تلاش فرماندهی انتظامی نایین و یگان تكاوری اصفهان به انهدام و دستگیری اعضای این گروه مسلح انجامید.

وی افزود: علاوه بركشف و ضبط مواد مخدر و تجهیزات این گروه، پنج نفر از این اشرار مسلح دستگیر كه دو نفر از آنان به ضرب گلوله مامورین مجروح شدند.

وی ضمن تجلیل از رشادت و فداركاری ماموران حاضر در این عملیات گفت : مراسم تشییع مامورجان بركف نیروی انتظامی، فردا در نایین و سپس در اصفهان تشییع خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاكید كرد: ماموران این نیرو مصمم هستند تا آخرین قطره خون خود با سودا گران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه كنند.

شهرستان كویری نائین در شرق استان اصفهان یكی از مناطق تردد قاچاقچیان مواد مخدر و كالا از شرق به سایر مناطق كشور است .

هرساله چندین تن مواد مخدر و مقادیر زیادی كالای قاچاق در این منطقه كشف و توقیف می شود.


ویدیو : شهادت یک پلیس در درگیری مسلحانه