شهادت نوجوان 16 ساله در الخلیل +عکس : یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به ضرب گلوله ...


یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل به شهادت رسید. فرادید: یک نوجوان 16 ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل به شهادت رسید.

یک شهرک نشین در شهر الخلیل یک جوان فلسطینی را هدف قرار داد. این جوان فلسطینی به مدت 90 دقیقه در حال خونریزی بود و سربازان اسرائیلی مانع مداوای وی شدند. این فلسطینی در نهایت به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

در همین حال، رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند این جوان، «معتز عویسات» قصد داشت با چاقو به یک شهرک نشین در منطقه کریات اربع حمله کند.

با وجود این، شاهدان عینی می‌گویند در ابتدا مهاجم شهرک نشین به این جوان حمله کرده و هنگامی که این جوان قصد دفاع از خود را داشت هدف گلوله‌های او و سربازان اسرائیلی قرار گرفت.

در همین حال ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی روز گذشته با یورش به خانه این نوجوان 16 ساله شهید فلسطینی، والدین وی را بازداشت کردند.

ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی در یورش به خانه معتز عویسات در روستای جبل المکبر در جنوب شرقی بیت المقدس و پس از بازرسی کامل خانه این شهید، پدر و مادر وی را با خود بردند. عکس‌های آژانس عکس اروپا پیکر شهید 16 ساله را پس از اصابت گلوله صهیونیست ها نشان می دهد.

رفتار با نوجوان 12 ساله , شهادت سه ساله امام حسین , شهادت پسر چند ساله قبول است

کسب درآمد یک نوجوان 14 ساله , وصیت نامه نوجوان 13 ساله بعد از خودکشی , رژیم غذایی برای نوجوان 14 ساله

عکسای نوجوان 16 ساله , نوجوان 13 ساله , عروسی خونین و قتل نوجوان 16 ساله در روستاهای اطراف مشهد

عکس باورنکردنی از دم 20 سانتی متری نوجوان 18 ساله دلیل و عمل جراحی , زورگیری با قمه از نوجوان 13 ساله در خیابان نبرد , شهادت امام رضا

شهادت حضرت رقیه , شهادت امام حسن مجتبی , شهادت امام حسن

نوجوان , شهادت امام سجاد , شهادت امام محمد باقر

شهادت امام صادق , شهادت حضرت علی , شهادت امام جواد



ویدیو : شهادت نوجوان 16 ساله در الخلیل +عکس