شنبه، تعیین تکلیف استیضاح فرجی‌ دانا : یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم از برگزاری ...


یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم از برگزاری نشست مشترک استیضاح‌ کنندگان با فرجی‌دانا در روز شنبه هفته آینده خبر داد. تسنیم: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد آخرین وضعیت این استیضاح، گفت:‌ با توجه به اینکه مهلت یک ماهه آقای فرجی‌دانا برای پاسخ گویی به مطالبات استیضاح‌کنندگان امروز پایان یافته، برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در روز شنبه هفته آینده در جلسه‌ای با حضور وی، استیضاح را تعیین تکلیف کنیم.

وی با بیان اینکه هنوز دغدغه‌های جدی و اساسی استیضاح‌کنندگان رفع نشده است، افزود: در جلسه روز شنبه آینده که با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود، قرار است اقدامات وزیر علوم در مورد رفع دغدغه‌های نمایندگان و محورهای استیضاح مورد بررسی و واکاوی کارشناسی قرار گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس اظهارنظر در مورد به جریان افتادن و یا به جریان نیفتادن استیضاح فرجی‌دانا را به نشست روز شنبه آینده موکول و تصریح کرد: اگر توضیحات وزیر علوم برای استیضاح‌کنندگان قانع کننده نباشد، طرح استیضاح به جریان می‌افتد.

حجت‌الاسلام موسوی لارگانی با بیان اینکه جلسه روز شنبه با آقای فرجی‌دانا آخرین جلسه در مورد تعیین تکلیف استیضاح است، گفت: طبیعی است که اگر توضیحات و اقدامات وی برای استیضاح‌کنندگان قانع‌کننده نباشد، طرح استیضاح از سوی هیئت‌رئیسه پیگیری شده و به جریان می‌افتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم وزیر علوم پاسخ‌گوی همه تعهداتی که در جلسه‌ با رئیس مجلس داشته‌، باشد.

پیشتر قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیات مجلس و یکی از طراحان استیضاح وزیر علوم گفته بود در آخرین جلسه‌ای که استیضاح‌کنندگان با فرجی‌دانا داشته‌اند، توضیحات وی قانع‌کننده نبوده و دغدغه‌ها همچنان باقی است.


ویدیو : شنبه، تعیین تکلیف استیضاح فرجی‌ دانا