شناسایی و انهدام ۱۲ «لابراتوار شیشه» بیخ گوش تهران : فرمانده انتظامی ویژه غرب ...



آموزشگاه پیترای روی شیشه هفت تیر تهران , پیترای روی شیشه هفت تیر تهران , شناسایی گسل های جدید در تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام ۱۲ لابراتوار تولید ماده مخدر شیشه طی چند عملیات پیچیده اطلاعاتی خبر داد و گفت:‌ به زودی طرحی ضربتی به منظور انهدام لابراتوارهای تولید شیشه در منطقه به اجرا در خواهد آمد.

سردار محسن خانچرلیبا اشاره به عملکرد 4 ماهه اخیر پلیس غرب استان تهران در حوزه مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در 4 ماهه نخست امسال ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران طی چندین عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند 12 لابراتوار تولید شیشه را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ، منهدم کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در مجموع این عملیاتها، ماموران پلیس موفق شدند 245 کیلوگرم شیشه و مواد اولیه تولید این ماده مخدر را کشف و ضبط کنند.

وی با تاکید بر برنامه پلیس برای برخورد ضربتی با لابراتوارهای تولید شیشه در غرب استان تهران، گفت: در حال حاضر و به دنبال اقدامات اطلاعاتی گسترده و با هماهنگی دستگاه قضایی، به زودی طرح جامع ضربتی به منظور انهدام لابراتوارهای تولید شیشه در منطقه به اجرا در خواهد آمد.

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در غرب استان تهران
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه با اشاره به کشفیات به دست آمده در این مدت، گفت: علاوه بر این موارد، در طول 4 ماهه ابتدایی سال 94، ماموران پلیس غرب استان تهران توانستند طی چندین عملیات، 3 تن و 126 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

خانچرلی با بیان اینکه ماموران پلیس در دو عملیات بزرگ موفق به انهدام دو باند مخوف قاچاق مواد مخدر که هریک قصد انتقال بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر را داشتند، به دستگیریهای انجام شده پرداخت و افزود: طی این مدت 2 هزار و 836 نفر دستگیر شدند که از این میان، یکهزار و 860 نفر معتادان خیابانی بودند که با هماهنگی مسئولان مربوطه به کمپ اخوان و تعدادی مرکز نگهداری دیگر انتقال یافتند.

اخبار اجتماعی - تسنیم


ویدیو : شناسایی و انهدام ۱۲ «لابراتوار شیشه» بیخ گوش تهران