شناسایی مامور براندازی دولت ایران/عکس : دلایل استعفای وزیر دفاع انگلیس، جزئیاتی ...


دلایل استعفای وزیر دفاع انگلیس، جزئیاتی از اقدامات "آدام وریتی"، سفرهای او به تهران و ماموریتش برای سرنگون کردن دولت ایران مشخص شد.  دلایل استعفای وزیر دفاع انگلیس، جزئیاتی از اقدامات "آدام وریتی"، سفرهای او به تهران و ماموریتش برای سرنگون کردن دولت ایران مشخص شد.

هر چند "آدام وریتی" دوست نزدیک "لیام فاکس"، سمتی در دولت انگلیس نداشت، اما با این وجود ارتباطات نزدیکی با موساد و نومحافظه کاران آمریکا داشت.

این روزنامه در ادامه می نویسد : وریتی چندین بار به تهران سفر کرده و ملاقاتهایی را با برخی افراد انجام داده بود. وی در ابتدا ماموریت داشت تا دولت احمدی نژاد را سرنگون کند، اما بعدها و در سال 2009 با یکی از نزدیکان رئیس جمهور ایران دیدار کرده بود.

آدام وریتی، شخصی است که لیام فاکس به واسطه دوستی با وی مجبور به استعفا از سمت وزارت دفاع انگلیس شد. وریتی از سالها قبل یعنی زمانی که فاکس وزیر دفاع دولت درسایه انگلیس بود تا همین چند روز قبل خود را مشاور ارشد لیام فاکس می نامید و بدین ترتیب در امور زیادی از لیبی گرفته تا پرونده هسته ای ایران دخالت می کرد.

وریتی ظاهرا به عنوان مشاور وزیر دفاع انگلیس مشغول به کار بوده و دربسیاری از سفرها لیام فاکس را همراهی کرده است. در عین حال وی در یک سال 14 بار در ساختمان وزارت دفاع با فاکس ملاقات داشته است.





ویدیو : شناسایی مامور براندازی دولت ایران/عکس