شناخت شخصیت بوسیله کف بینی :       شما فردي هستيد كه روابط گسترده اي با دوستان ...



 

 

سوالات شناخت شخصیت , طالع بینی شخصیت شما با مدل ناخن , شناخت شخصیت افراد

 

شما فردي هستيد كه روابط گسترده اي با دوستان خود داريد . بسيار معاشرتي و مردم گرا هستيد و از همينطور مي توانيد ايده ها و افكار خود را با ديگران در ميان بگذاريد . بيشتر به موضوعات فكري علاقه داريد و عاشق سفر هستيد . خيلي ميل داريد با ديگران ارتباط برقرار كنيد و خلاصه از تنهايي به شدت بيزار هستيد . انگار هميشه حرفهاي زيادي براي گفتن داريد و معمولاً نيز آنها را به نحو مطلوبي با ديگران در ميان مي گذاريد . هر يك از دوستانتان را همچون يك دستگاه ضبط صوت خوب مي دانيد كه حرفهاي شما را ضبط كرده و به ديگران انتقال مي دهند. همه دلشان مي خواهد به شما نزديك شوند و با شما طرح دوستي بريزيند . از نظر گشت و گذار به شهرها و سرزمينهاي ديگر لذت مي بريد . تفريح ، سرگرمي ، و بازي روحيه شما را شاداب مي كند و باعث لذت و شادي تان مي شود . از نظر جسمي نيز در وضعيت خوبي بسر مي بريد و كاملاً سالم و تندرست هستيد .

پيشنهاد :

بايد به پيامهايي كه ميان شما و يكي از نزديكان رد و بدل مي شود بيشتر توجه كنيد . اين رابطه مي تواند عاقبت خوبي به همراه داشته باشد . سعي كن زياد كج خلقي نكني و با ديگران مهربان و خوشرو باشي . از حرفهاي كنايه آميز و رفتار دوپهلو پرهيز كن زيرا باعث سوء تفاهم مي شود . همواره بايد براي تمديد اعصاب خود به سفر بروي يا خود را با طراحهاي آموزشي سرگرم كني . همچنين مي تواني دوستان خود را در لحظات شاد خود شريك كني .

 

 

راههای شناخت شخصیت افراد , طالع بینی شخصیت با مدل ناخن , شناخت شخصیت از علایق

 

شما فردي هستي كه در زندگي بيشتر به فكر شغل و حرفه خود هستي و به ماديات علاقه داري . با شريك خود سازگاري و توافق داريد و علايق مشتركي شما را به هم پيوند داده است رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همكراي دو جانبه شكل گرفته است .خيلي به سير وسفر علاقمند هستيد و دوست داريد مدام به گردش وتفريح برويد . دوستانتان هميشه به كمك شما احتياج دارندو رابطه شما با آنها خوب است . همه هوش و حواس شما متوجه كار يا تحصيل است و دغدغه ديگري نداريد . به كسي علاقمند خواهي شد و با او ابطه اي عاطفي و ظريف برقرار خواهي كرد كه بسيار شاد يبخش و مطلوب خواهد بود . به نظر مي رسد آدم صبور و پر طاقتي هستيد و با يكي از اعضاي خانواده خود بيش از بقيه صميمت و نزديكي داري و معمولاً در اكثر كارها با همديگر اشتراك نطر داريد . از نظر سلامتي و بهداشت نيز در وضعيت مناسبي قرار داريد و هيچگونه كسالت يا بيماري شما را تهديد نمي كند .

پيشنهاد :

ممكن است در خانواده ، محيط كار ، يا مدرسه هيچ كس با شما موافق نباشد . ولي شما بايد سعي كنيد كه خونسردي و متانت خود را از دست ندهيد . در ارتباط با اعضاي خانواده خود بايد صبورتر و با گذشت تر باشيد و از مشاجره و دعوا پرهيز كنيد . در محيط كار يا در مورد مسايل شخصي نيز بايد خونسردي خود را حفظ كنيد و از درگيري و اختلاف با ديگران احتراز كنيد . زياد سخت نگيريد و نگذاريد مسايل و مشكلات بر قلبتان سنگيني كند . بردباري و گذشت باعث مي شود احساس بهتري داشته باشيد .

 

شناخت شخصیت از روی خنده , شناخت شخصیت افراد از روی صورت , شناخت شخصیت ذهنی

 

در زندگي بيشتر به مسايل شغلي ، تحصيلي ، يا روابط عاطفي خود با ديگران توجه داريد . شما شخصي هستيد كه رفتارهايتان غير قابل پيش بيني است . انكار و ايده هاي زيادي در سر داريد ولي افكار براي بيان آنها مشكل داريد و دلتان نمي خواهد آنها را با كسي در ميان بگذاريد . به هر حال صحبت وگفتگو با يك مشاور مي تواند مفيد و سودمند باشد . سوداي عشق در سر داريد و دوباره به ياد او افتاده ايد كه مدتي است از شما جدا شده و در شهري دور زندگي مي كند . از نظر سلامتي و بهداشت در وضعيت خوبي به سر مي بريد و كاملاً شاداب و سرحال هستيد .

پيشنهاد :

با دوستان و همكاران خود رفتاري با نزاكت و مبادي آداب داشته باشيد . ايجاد تفاهم و سازگاري با ديگران چندان هم مشكل نيست . در ارتباط با طرحي كه ارائه داده ايد از جانب يكي از دوستان خود پيشنهادي دريافت مي كنيد . بايد با روي باز به نظرات ديگران گوش كنيد و از آنها سپاسگزار باشيد . براي رسيدن به تفاهم و هماهنگي با ديگران بايد به سهم خود قدم پيش بگذاريد تا موفق شويد .

 

شناخت طبع بوسیله نبض , طالع بینی شخصیت با مدل ناخن تک عکس , شخصیت شناسی افراد ازروی شکل بینی

 

شما فردي هستيد كه معمولاً درگير درس و تحصيل ، مسايل خصوصي و يا مشغوليات ذهني خود هستيد . ولي در درون خود از آرامش برخورداريد . پيشرفت در زندگي باعث شادي و نشاط شما مي شود . چون با ديگران برخورد مناسبي داريد و از قدرت بيان خوبي نيز برخوردار هستيد معمولاً از جانب اعضاي خانواده ، دوستان و همسايگان مورد لطف و محبت قرار مي گيريد و هديه دريافت مي كنيد . رابطه عاطفي شما با دوستتان در وضعيت بسيار مناسب و دلپذيري است . از لحاظ مالي موقعيت خوبي داريد و به نظر مي رسد كه از هر لحاظ يك فرد حرفه اي و كاردان هستيد .

پيشنهاد :

شما بايد شادي و نشاط خود را با دوستان و رفقاي خود تقسيم كنيد . سعي كنيد در مورد مشكلات و گرفتاري هاي شخصي ، از هر گونه بحث و مشاجره با ديگران پرهيز كنيد . شما از آن دسته افراد نيستيد كه براي مشكلي كه برايشان بوجود مي آيد راه حلي را در آستين دارند

 

سوالات شناخت شخصیت افراد , شناخت شخصیت از روی شیرینی مورد علاقه , شخصیت شناسی اشخاص ازطریق شکل بینی

 

ظاهراً به نظر مي رسد كه شما از آن دسته افراد هستيد كه در مورد مسايل مالي بسيار صبور و پر طاقت هستيد . اخيراً مشكلي در زندگي تان پيدا شده است كه فكرتان را به خود مشغول كرده است . احتمالاً به زودي مي فهميد آن كسي كه در محيط كار خود با او آشنا شده ايد مي تواند براي شما يك دوست خوب نيز باشد . در حال حاضر همه توجه تان بر روي تحصيل متمركز است . در ارتباط با عشق و تحصيلات و كار ، آدم بسيار خوش شانسي هستيد . از لحاظ سلامتي و بهداشت نيز در وضعيت خوب و مناسبي قرار داريد .

پيشنهاد :

بهتر است به دنبال راهي براي بهبود كارائي خود باشيد . همچنين بايد به مسايل مالي خود بيشتر توجه كنيد . و محتاطانه تر عمل نماييد . مواظب دخل و خرج خود باشيد و معقولانه تر خرج كنيد .

 

شناخت شخصیت ,  شناخت شخصیت  , شخصیت شناسی اشخاص ازفرم شکل بینی

 

در حال حاضر همه سعي و تلاش خود را بر روي تحقيق در مورد مسايل مالي متمركز كرده اي . در آينده نزديك به هدف خود مي رسي و از اينكه موفق مي شوي كار مفيدي انجام دهي خوشحال خواهي شد . شما آدمي برونگرا و معاش تي هستيد و به فعاليتهاي اجتماعي خيلي علاقه داريد . اما بايد مراقب خرج و هزينه هاي خود باشيد و زياد ولخرجي نكنيد . شما فردي رفيق باز هستيد كه هر لحظه دوست جديدي مي گيريد . رفتاري صميمانه و پر محبت داريد و از گسترش روابط خود با ديگران لذت مي بريد . با كسي آشنا مي شويد كه به تدريج به او دل مي بنديد و عاشق او مي شويد . اين دوستي و پيوند عاقبت خوشي برايتان دارد . در مورد سلامتي و بهداشت نيز بايد بيشتر مراقب خود باشيد .

پيشنهاد :

در مورد بهداشت و سلامتي خود بايد بيشتر مراقب باشيد . اگر مواظب دخل و خرج خود نباشيد و در اين مورد عاقلانه عمل نكنيد آنگاه ممكن است هر چه در مي آوريد يك شبه خرج كنيد و دچار مشكل مالي شويد . به هر حال بايد مشكلات مالي خود را به نحو مطلوبي حل كنيد تا به آرامش برسيد .

 

شخصیت شناسی طریق شکل بینی  , شخصیت شناسی از طریق شکل بینی , شخصیت شناسی فقط از طریق شکل بینی

 

در زمينه ارتباطات خود با ديگران ، آدم خوش شانسي هستيد و روابط خوبي با مردم برقرار مي كنيد . ضمناً آدم خوش سفري نيز هستيد و از اين لحاظ نيز شانس با شما همراه است . در روابط عاطفي خود با ديگران بارها قلبتان مي شكند و در عشق شكست مي خوريد ولي اهميت نمي دهيد . در حال حاضر دل در گرو عشق جديدي سپرده اي . در اين ماجرا ممكن است بعضي ها به شما حسادت بورزند . خيلي دوست داريد براي انجام مأموريت به سفر برويد و خلاصه از يكجا ماندن نفرت داريد . به عشق در يك نگاه اعتقاد داريد . از نظر سلامتي در وضعيت خوبي به سر مي بريد .

پيشنهاد :

بايد كمي خويشتندار و صبور باشيد و خونسردي خود را از دست ندهيد . نبايد بر سر مسايل جزيي با دوست خود درگير شويد . اگر متانت خود را حفظ كنيد با دوستان و رفقاي خود اوقات خوشي خواهيد داشت . به درك شهودي و مبتني بر حدس و ابهام خود ايمان داشته باشيد . اجازه ندهيد يك موضوع خانوادگي شما را از پا بيندازد . در ابتدا ممكن است عصباني شويد و بعد گيج و آشفته شويد . به زمان نياز داريد تا بتوانيد راه حل مناسبي براي مشكلات خود در خانه ، مدرسه ، يا محيط كار پيدا كنيد .

 

رمزگشایی شخصیت از روی مدل بینی , شخصیت شناسی از روی فرم بینی عکس , جراحی بینی

 

اين كف دست براي شما خوش شانسي مي آورد . به نظر مي رسد آدم شاد و بانشاطي هستيد . شما دوست داريد اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسيم كنيد . عاشق گردش و سفر هستيد و از يكنواختي و تكرار بدتان مي آيد . در زمينه عشق ، كار و مسايل مالي خيلي خوش شانس هستيد . در قلب خود فقط يك نفر را داريد كه به او بسيار علاقمند هستيد. در راه علم و دانش تلاش كنيد . از نظر سلامت و بهداشت نيز در وضعيت مطلوبي قرار داريد .

پيشنهاد :

لزومي ندارد با كسي كه از هيچ نوع خردو منطقي پيروي نمي كند وارد بحث و جدل شويد . در حيطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئوليت قبول كنيد . زياده روي در كار ممكن است به شما آسيب بزند . شما در زمره كساني هستيد كه به عشق در يك نگاه اعتقاد داريد . سفرهاي غير قابل انتظاري در پيش داريد .

 

بهترین جراح بینی , پیش بینی وضع هوا , پیش بینی فوتبال

 

خطوط كف دست شما نشان مي دهد كه بايد در ارتباط با روابط عاطفي خود كمي صبور و خويشتندار باشيد . ممكن است هيچ كس با شما موافق نباشد . در زمينه شغل و حرفه خود قابليتهاي بسياري داريد و از لياقت و شايستگي خوبي برخورداريد . دوست داريد افكار و ايده هاي خود را با دوستان خود در ميان بگذاريد و از اين كار لذت مي بريد . در حيطه شغل خود با يك فرصت طلايي روبرو مي شويد كه براي پيشرفت شما بسيار مهم است . در ارتباط با كار و مسايل مالي خيلي خوش شانس هستيد . از نظر بهداشت و سلامتي در وضعيت خوبي بسر قرار داريد .

پيشنهاد :

در محيط كار خود سعي كنيد با ديگران مهربان و صميمي باشيد . اگر به كار خود فكر كنيد و به راههاي پيشرفت در شغل خود بينديشيد بدون شك پله هاي ترقي را طي خواهيد نمود . به احتمال زياد با يك ماجراي عشقي جديد روبرو خواهيد شد . محيط خانه براي شما آرامش بخش است بنابراين سعي كنيد آن را تزيين كنيد و آنجا را مركز فعاليتهاي خود بدانيد . يكي از دوستانتان شما را مورد حمايت خويش قرار مي دهد .

 


ویدیو : شناخت شخصیت بوسیله کف بینی