شمع‌های زیبا برای سفره هفت‌سین‌ تان بسازید : اگر دوست دارید شمع های سفره هفت ...


اگر دوست دارید شمع های سفره هفت سین را خودتان درست کنید در اینجا ایده هایی معرفی کرده ایم که به شما کمک می کنند. برترین ها: هر سال رقابت شدیدی بین خانم ها بر سر چیدمان سفره هفت سین وجود دارد. در این رقابت آنها سعی می کنند به جای این که چیزهای تکراری که در همه  مغازه ها و بر روی هر سفره ای دیده می شود تا جای ممکن خودشان ابتکار به خرج دهند و حاصل دست خودشان را روی سفره هفت سینشان بچینند. اگر شما هم دوست دارید شمع های سفره هفت سین امسال را خودتان درست کنید ولی وقت و حوصله این را ندارید که بخواهید با آب کردن پارافین و این جور کارها درگیر شوید، در اینجا ایده هایی معرفی کرده ایم که به شما کمک می کنند به جای خریدن شمع های گران قیمت با استفاده از شمع های ساده و اضافه کردن برخی جزئیات به آنها به سفره خودتان زیبایی و تنوع ببخشید.

1. مقواهای رنگی را به صورت نوارهای باریک برش داده  و مثل تصویر به شکل گل و شاخه های مقوایی درست کنید و روی شمع های ساده بچسبانید.

شمع های زیبا برای سفره هفت سین , اسم های زیبا برای سایت , اسامی زیبا برای شرکت


2. کامواهای خوش رنگی که با تزئین های سفره هفت سین شما هماهنگی دارند را دور شمع ها بپیچید و در بعضی جاها با فرو کردن سنجاق ته گرد در شمع ثابت کنید. بهتر است از کامواهای پولکی، پرزدار و یا زربافت دار استفاده کنید تا جلوه بیشتری به شمعتان بدهند.

متن زیبا برای آغاز سال تحصیلی , نام های زیبا برای شرکت , متن زیبا برای تبریک تولد


3. اگر در منزل گونی کنفی دارید تکه ای از آن را به اندازه مساحت سطح شمع ببرید و در صورت دلخواه به رنگ مورد نظرتان رنگ کرده و روی سطح شمع بچسبانید.

متن زیبا برای روز حسابدار , متن زیبا برای تولد , متن زیبا برای بازگشت از کربلا


4. سطح شمع را با چسب چوب پوشانده و شمع را در اکلیل بغلطانید. اگر با بار اول کامل پوشیده نشد این کار را تکرار کنید.

نام زیبا برای شرکت , متن زیبا برای تبریک روز دانشجو , عکسهای زیبا برای پروفایل


5. نوارهای گیپور، که از خرازی ها با تنوع رنگ و طرح بسیار می توانید تهیه کنید، را روی لیوان های ساده شیشه ای بچسبانید و شمع هایی با اندازه متناسب درون آنها بگذارید. می توانید به جای گیپور چیزی شبیه به آن را قلاب بافی کرده و روی لیوان ها بچسبانید. اگر لیوانتان بلند است می توانید تنها لبه یا قسمت تحتانی آن و یا هر دو طرف آن را گیپور بچسبانید.

متن زیبا برای دوست , متن زیبا برای اینستاگرام , بیو زیبا برای اینستاگرام


6. قرار دادن شمع ها در لیوان های پایه دار با ارتفاع های متفاوت و تزئین آنها به وسیله برگ گیاهان مختلف و یا گل ها بدین صورت نیز ایده خوب و بی دردسری است.

متن زیبا برای تولد نوزاد , متن ادبی زیبا برای تشکر از استاد , متن زیبا برای تبریک بازنشستگی


7. تنبل های عزیز، از این ساده تر نمی شود! کافی است برچسب مورد علاقه خودتان را از فروشگاه های لوازم تحریر خریده و روی شمع ها بچسبانید!

مطالب زیبا برای تلگرام , جملات زیبا برای دوست , متن زیبا برای شفای بیمار


8. این هم یک روش است دیگر! پیچاندن سبزیجات به دور شمع ها! البته انصافا زیبا شده است.

حرکات ورزشی برای داشتن باسنی زیبا , متن زیبا برای عید غدیر , متن زیبا برای خواهر


9. این طناب های کنفی را می توانید از تمام خرازی ها به قیمت خیلی کم تهیه کند. کافی است آنها را دور ظرف یا لیوان شیشه ای مورد نظرتان بچسبانید و داخل آن شمعی با اندازه متناسب بگذارید. دورش را هم می توانید مثل شکل به سلیقه خودتان تزئین کنید. اگر دوست داشته باشید می توانید طناب ها را در رنگ لباس (قابل تهیه از عطاری ها) به رنگ مورد دلخواهتان در بیاورید.

جملات زیبا برای روز دانش آموز , جملات زیبا برای جذب مشتری , متن زیبا برای محرم


10. این ایده هم حسابی بهاری است. شمع را در ظرف شیشه ای ساده گذاشته دور آن را با نخ کنفی ببندید. سپس گلهای ریز طبیعی را در فضای بین نخ و شیشه بچینید.

جملات زیبا برای فروش , متن زیبا برای پروفایل , متن زیبا برای روز پزشک


11. سطح رومیزی های گیپور یا قلاب بافی شده که دیگر نمی خواهید را به طور کامل با چسب چوب آغشته کنید و روی سطح یک باد کنک باد شده بچسبانید و بگذارید تا خشک شود. سپس باد کنک را ترکانده و از آن جدا کنید. شمع را در ظرف بدست آمده قرار دهید. اندازه ظرفتان به اندازه رومیزی و میزان باد کردن بادکنک بستگی دارد.

متن زیبا برای روز دختر , متن زیبا برای سالگرد ازدواج , متن زیبا برای شب قدر


12. سطح شیشه های خالی مواد غذایی را باچسباندن  پارچه های توری و گیپور که در خانه دارید پوشانده و با مهره ها و گل های پارچه ای تزئین کنید و شمعتان را درون آن قرار دهید.

رنگ های زیبا برای طراحی سایت , اسم زیبا برای سایت , ترفندی برای داشتن صورت زیبا و بدون آرایش


13. این هم یک مدل بهاری دیگر که نیازی به توضیح چندانی هم ندارد! کافی است دسته ای از گل ها یا گیاهان را با روبان های پارچه ای به دور شمع های ساده ببندید.

متن زیبا برای زندگی , شعر زیبا برای مدرسه , جملات زیبا برای مادر


14. این نوار چسب های طرح دار را از برخی از لوازم تحریری های بزرگ می توانید تهیه کنید و به سادگی لیوان های شیشه ای ساده را با آنها به سلیقه خودتان تزئین کنید و شمع را داخل آن بگذارید.

متن های زیبا برای امام رضا , چرا چهره افراد زیبا برای ما جالب است , متن زیبا برای تشکر از معلم


15. این ایده هم خیلی جالب است. کافی است یک بسته پونز داشته باشید. می توانید از پونز های طلایی، نقره ای، رنگی و یا حتی از ترکیب رنگ های مختلف استفاده کنید.

القاب زیبا برای ماه , شعر زیبا برای مادر , سخنان زیبا برای دوست


ویدیو : شمع‌های زیبا برای سفره هفت‌سین‌ تان بسازید