شماره 8 دیگر جادو نمی کند : شماره 8 پرسپولیس در پنج بازی این فصل تنها موفق ...


شماره 8 پرسپولیس در پنج بازی این فصل تنها موفق به دادن یک پاس گل شده. او در بازی هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان در دقیقه 67 وارد زمین شد و در دقیقه 89 پاس منجر به تک گل پیروزی بخش پرسپولیس را به جواد کاظمیان داد. تماشا: این روزها آنقدر درباره عدم شناخت مانوئل ژوزه از بازیکنان پرسپولیس گفته شده که شاید دیگر حرف زدن در این خصوص جذابیتی نداشته باشد. با این حال بررسی عملکرد علی کریمی در پنج هفته اول فصل گذشته و مقایسه آن با پنج هفته اول لیگ دوازدهم برای اینکه به این موضوع پی برده شود کفایت می کند.

شماره 8 پرسپولیس در پنج بازی این فصل تنها موفق به دادن یک پاس گل شده. او در بازی هفته اول مقابل صنعت نفت آبادان در دقیقه 67 وارد زمین شد و در دقیقه 89 پاس منجر به تک گل پیروزی بخش پرسپولیس را به جواد کاظمیان داد.

این تنها صحنه ای است که هواداران پرسپولیس در بازی های امسال از جادوگر تیمشان به یاد می آورند. اما عملکرد کریمی در بازی های ابتدایی فصل گذشته کاملا متفاوت بوده است.

او در اولین بازی لیگ یازدهم مقابل ملوان، جزو بهترین بازیکنان زمین بود. هر چند که نه گلی زد و نه پاس گل داد. در بازی دوم مقابل شاهین بوشهر هم تا دقیقه 87 در زمین بود اما کار خاصی نکرد اما درخشش او از بازی سوم شروع شد.

کریمی در روزی که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با دو گل از شهرداری تبریز عقب بود، خیلی پرتلاش ظاهر شد اما موفق شد تنها یکی از گل های حریف را جبران کند. هر چند بعدها مشخص شد که این گل هم در وضعیت آفساید به ثمر رسیده است.

دایورت کردن شماره بر روی خط دیگر , شارژ ایرانسل شماره دیگر , نحوه شارژ یک شماره دیگر

در پایان همین بازی بود که کریمی همه بازیکنان را در زمین نگه داشت تا به خاطر بازی بد و نتیجه بد تیم از هواداران عذرخواهی کنند. اتفاق مهم اما در هفته چهارم افتاد.کریمی در بازی مقابل مس سرچشمه و در حالی که پرسپولیس با دو گل عقب بود، روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه حریف را باز کرد و بعد از آن بود که پرسپولیس به گل دوم هم رسید تا بازنده نباشد.

کریمی در دقیقه 79 این بازی کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و اخراج شد. با این اتفاق او بازی هفته پنجم را هم از دست داد. اما در هفته ششم که در واقع پنجمین بازی او محسوب می شد با یک گل و یک پاس گل در برابر ذوب آهن در اصفهان عملکرد درخشانی را از خودش به جا گذاشت.

با این بررسی ها البته یک نکته مهم هم مشخص می شود که قابل توجه است. پرسپولیس سال گذشته هم در هفته های ابتدایی لیگ نتایج ضعیفی می گرفت اما عملکرد علی کریمی خوب و چشمگیر بود.

در واقع کریمی تحت تاثیر جو کلی پرسپولیس و نتایج ضعیفش قرار نگرفته بود اما امسال حتی شرایط کریمی هم به کل تغییر کرده و او هم مثل تیمش روزهای بسیار بدی را سپری می کند. خیلی ها کارایی پایین کریمی را با وضعیت نامطلوب پرسپولیس توجیه می کنند اما کریمی سال گذشته نشان داد که آمادگی اش چندان ارتباطی با وضعیت تیمش ندارد و این فرضیه که کریمی آمادگی سال قبل را ندارد منطقی تر به نظر می رسد.

مقایسه عملکرد کریمی لیگ دوازدهم با کریمی لیگ یازدهم در همین بازه زمانی

لیگ یازدهم

عملکرد کریمی

لیگ دوازدهم

عملکرد کریمی

هفته 1- ملوان

90 دقیقه بازی

هفته 1- نفت آبادان

23 دقیقه بازی – یک پاس گل

هفته 2- شاهین بوشهر

87 دقیقه بازی

هفته 2- فجر سپاسی

90 دقیقه بازی

هفته 3- شهرداری تبریز

90 دقیقه – یک گل

هفته 3- گهر دورود

یک نیمه بازی

هفته 4- مس سرچشمه

یک گل – اخراج در دقیقه 79

هفته 4- صبای قم

یک نیمه بازی

هفته 5- نفت آبادان

بازی نکرد

هفته 5- داماش گیلان

یک نیمه بازی



ویدیو : شماره 8 دیگر جادو نمی کند