شماره تلفن دختر نتانیاهو چه طور لو رفت؟ : صهیونیست ها روز یکشنبه 7 آوریل 2013 ...


صهیونیست ها روز یکشنبه 7 آوریل 2013 را هرگز از یاد نخواهند برد. روزی که هکرها کابوسی سهمگین برای آنان رقم زدند. مجله مهر: صهیونیست ها روز یکشنبه 7 آوریل 2013 را هرگز از یاد نخواهند برد. روزی که هکرها کابوسی سهمگین برای آنان رقم زدند.

صهیونیست ها یکی دو روزی است که یک کابوس جدید دارند: «Operation Israel». واژه ای که نام عملیات سایبری هکرهای ناشناس برای ازکارانداختن صهیونیست ها در فضای مجازی است. گروه هکر «آپ ایزرائیل» که مخالف تجاوزات اسرائیل علیه فلسطینیان است، دیروز 18 فروردین ماه در بیانیه ای اعلام کرد: «امروز هفتم آوریل حمله سایبری بین المللی با هدف حذف پایگاههای اسرائیلی از شبکه اینترنت آغاز می شود.»

چند ساعت بعد سایت های صهیونیستی یکی یکی از کار افتادند. سازمان مهاجرت، دستگاههای قضایی و دیگر دوایر دولتی این رژیم هک شده و تصاویری از «سامر العیساوی» زندانی فلسطینی که از مدتها پیش اقدام به اعتصاب غذا کرده است، «میسره ابوحمیده» که در زندان اسرائیل به شهادت رسید و «عماد مغنیه»، از فرماندهان حزب‌الله، روی آنها قرار داده شده است.

گزارش های شبکه «المنار لبنان» اما خبر از گسترش این عملیات سایبری می داد: «از مهم ترین اقدامات هکرها، نفوذ به سایت نخست وزیری، وزارت جنگ، موساد، وزارت امنیت و سازمان بورس رژیم صهیونیستی بوده است. هکرهای فلسطینی و اردنی هم چنین موفق شدند بیش از 40 هزار صفحه فیس بوک و هزاران صفحه توییتر کاربران صهیونیست را هک کنند.» شبکه خبری «المیادین» هم اعلام کرد سایت اینترنتی اداره مهاجرت رژیم صهیونیستی هم در این حمله سایبری هک شده است.

صهیونیست ها: درمانده ایم

همزمان با این حمله های سهمگین سایبری، صهیونیست ها درمانده و حیرت زده اخبار این حملات را تایید کردند.روزنامه صهیونیستی هاآرتص از حمله به سایت دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سایت بازار بورس تل آویو و سایت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نوشت و «رونی بکار»مدیر موسسه سایبری و داده های اینترنتی  رژیم صهیونیستی گفت: «ما نمی توانیم کاری انجام دهیم و تنها ناظر این جنگ سایبری هستیم.»

او از آغاز حملات متقابل هکرهای صهیونیست خبر داد و گروههای سایبری فلسطینی و لبنانی را از جمله اصلی ترین مهاجمان به پایگاههای این رژیم دانست. گمانه ای که البته شاید واکنشی به هشدارها و تهدیدهای سنگین هکرها باشد.

هکرها اعلام کرده اند این اقدام را در اعتراض به سیاست‌های صهیونیست ها در غزه و کرانه باختری انجام داده‌اند و پیغام داده اند «در بزرگترین پیکار اینترنتی تاریخ بشر، اسرائیل را از اینترنت محو خواهند کرد.»

این گروه در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خود قرار داده‌اند خطاب به اسرائیل نوشته‌اند: «شما از نقض گسترده حقوق بشر دست برنداشته‌اید. شهرک‌سازی‌های غیرقانونی را متوقف نکرده‌اید؛ به پیمان آتش‌بس بی توجه بوده‌اید و نشان داده‌اید که احترامی برای قوانین بین‌المللی قائل نیستید.»

 افرادی بوده‌اند که تصاویر آنها روی وب‌سایت‌های هک شده قرار گرفته‌اند.
علاوه بر این، اسامی و آدرس ایمیل 1500 نفر که گفته می‌شود از جاسوسان موساد هستند، روی  سایت Google Doc قرار گرفته است.

شبکه خبری «المیادین» شمار هکرها را حدود پنج هزار تخمین زده و نوشته است:«گروه هکرها اعلام کرده اند که روز هفتم آوریل ( یکشنبه 18 فروردین) را روز جهانی مقاومت سایبری علیه رژیم صهیونیستی نامگذاری کرده اند.
 
حتی شماره دختر نتانیاهو

شدت حملات سایبری به صهیونیست ها تا حدی بوده که انها می گویند به خصوصی ترین اطلاعات از جمله شماره تلفن دختر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دست پیدا کرده اند. انها این شماره های خصوصی را در شبکه های مجازی هم منتشر کرده اند تا کابوس صهیونیست ها از این حملات بی سابقه سایبری را تکمیل کنند.

این البته اولین حمله سایبری به سایتهای صهیونیستی نیست. پیش از این بارها سایت های مختلف رژیم صهیونیستی و صفحه های اختصاصی صهیونیست ها در شبکه های اجتماعی هک می شد. اما حمله سایبری اخیر که در نوع و تعداد هکرها تقریبا بی سابقه است، تبدیل به کابوسی وحشتناک برای سران رژیم صهیونیستی شده است. کابوسی که افسانه نفوذناپذیر نبودن آنها را نشانه گرفته است.


ویدیو : شماره تلفن دختر نتانیاهو چه طور لو رفت؟