شلیک به همسر و نوزاد یک ماهه به خاطر هیچ/ مراسم دعا بهم خورد + عکس : یک مرد ...



نوزاد سه ماهه , غذای کمکی نوزاد 5 ماهه , فرنی برای نوزاد 5 ماهه

یک مرد اهل " آمریکا " به همسر و نوزاد خود در یک کلیسا تیراندازی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " جمیز جونیر مینتر " 26 ساله اهل " سلما - آلانیا "به اتهام تیراندازی به همسر و نوزاد یک ماهه خود با شلیک گلوله بازداشت شد.

براساس گزارش پلیس این مرد جنایت کار در " کلیسای اوسیس تابرنکل " واقع در " شرق سلما " به منظور عبادت وارد کلیسا شد و در مقابل همسر 24 ساله خود که فرزندش را در آغوش داشت نشست .

او در حضور کشیش کلیسا آقای " ایرل کارسول " 61 ساله اسلحه خود را بیرون کشید و به سمت همسر خود شلیک کرد .

قربانی که بر روی زمین افتاده در حالی که فرزندش را در آغوش داشت با اصابت گلوله به صورت و شانه اش زخمی شد در این حال " مینتر " بی رحم به تیراندازی خود ادامه داد که با دخالت کشیش و گلاویز شدن با او، یک گلوله به پای " کارسول " اصابت کرد و همسر و پسر این جنایت کاراز مرگ نجات پیدا کردند.

" کارسول " پس از گرفتن اسلحه از دست " مینتر " بر روی زمین افتاد و " مینتر " از صحنه جنایت گریخت که پس از جستجوی پلیس " مینتر " بازداشت وبه حبس برده شد .

آقای " کارسول " قهرمان این حادثه در گزارش خود به پلیس گفت : "مینتر " که در هنگام دعا افسرده و پریشان به نظر می رسید با شلیک گلوله  رعب و وحشت در کلیسا ایجاد کرد و مراسم دعای یکشنبه را خراب کرد .

پلیس در پایان افزود قربانیان بلافاصله به بیمارستان فرستاده شدند و در حال حاضر فرزند و همسر " مینتر " در شرایط وخیمی به سر می برند.


  اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران


ویدیو : شلیک به همسر و نوزاد یک ماهه به خاطر هیچ/ مراسم دعا بهم خورد + عکس