شلیك انتقامجویانه پسر مخترع به پدر : شلیك انتقامجویانه پسر مخترع به پدر حوادث ...




شلیك انتقامجویانه پسر مخترع به پدر

حوادث - به گزارش ایران، پسر مخترع در اقدامی كینه‌جویانه با انفجار بمب دست‌ساز و شلیك به پدرش، وی را به قتل رساند

محسن 32 ساله كه دیپلم الكترونیك دارد در نخستین دقایق بامداد 31 تیرماه در یك كینه‌جویی، پدرش را در برابر چشمان ماموران پلیس به قتل رساند.

محسن كه دستش زخمی است و در یكی از مراكز درمانی مشهد بستری شده در برابر بازپرس ویژه قتل پرده از راز این جنایت برداشت و گفت: چهار ماه پیش در یك درگیری با پدرم، انگشتم شكست. ما همیشه با هم مشكل داشتیم و وی می‌گفت من دیوانه هستم. از پدرم شكایت كردم تا موضوع شكستگی انگشتم را پیگیری كنم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم .

پدرم می‌گفت می‌خواهد مرا در بیمارستان روانی بستری كند. من از این حرف خیلی بدم می‌آمد و چون از مدت‌ها پیش كتاب‌های زیادی در مورد ساخت مهمات و اسلحه خوانده بودم مقداری مواد منفجره و یك اسلحه كلت درست كردم. دیشب دوباره با پدرم درگیر شدم، می‌گفت می‌خواهد مرا به بیمارستان ببرد.

 وی به پلیس 110 زنگ زد، ماموران آمده بودند. من به داخل مغازه زیر خانه‌مان رفتم و در را بستم. ناگهان مواد منفجره‌ای كه داشتم منفجر شد. با صدای انفجار، پدرم و ماموران در مغازه را به زور باز كردند و رودرروی هم قرار گرفتیم. نفهمیدم چطور شد كه با اسلحه كلت شلیك كردم. گلوله به شكمش خورد، دست خودم هم زخمی شده بود. ماموران اورژانس 115 هم آمدند، آن‌ها من و پدرم را به بیمارستان انتقال دادند.

من بعد از چند ساعت شنیدم پدرم دیگر زنده نیست. انگیزه‌ام از این كار فقط انتقامجویی بود. با این اعترافات متهم به دستور بازپرس علی موحدی راد، كارآگاهان جنایی مشهد تحقیقات ویژه‌ای راآغاز كرده‌اند.

 سرهنگ احد كریمی، رئیس پلیس مشهد نیز در این باره به شوك گفت: اوایل بامداد 31 تیرماه درگیری پدر و پسری به پلیس 110 اعلام شد و ماموران بلافاصله در این محل كه در بلوار طبرسی شمالی، طبرسی 46 بود حاضر شدند.

 وی افزود: پسر كینه‌جو با مواد منفجره و كلت دست‌ساز به سمت پدرش شلیك كرد كه با اصابت گلوله، مرد 50 ساله كه غلامحسین نام داشت از ناحیه شكم زخمی شد و پس از چند ساعت با وجود تلاش پزشكان در بیمارستان شهید هاشمی نژاد جان خود را از دست داد./ایران

 

 


ویدیو : شلیك انتقامجویانه پسر مخترع به پدر