شكنجه كودك با شعله های فندك :     والدین معتاد در پی شكنجه دادن دختر ۲.۵ ساله ...



 

شعله , شعله زرد , طرز تهیه شعله زرد

 

والدین معتاد در پی شكنجه دادن دختر ۲.۵ ساله خود در بوئین زهرا از سوی پلیس دستگیر شدند و كودك آسیب دیده با تلاش پزشكان از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش «جام جم»، روز چهارم مهرماه زنی با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بوئین زهرا از توابع استان قزوین تماس گرفت و از شكنجه دختر ۲.۵ ساله همسایه اش در روستای عصمت آباد از سوی والدینش خبر داد.

به دنبال این تماس، مددكاران اورژانس اجتماعی عازم محل شدند و در تحقیق از همسایه ها معلوم شد زن و مرد جوانی كودك خود را در خانه حبس كرده و او را بشدت كتك می زنند. وقتی صاحبخانه در را برای مددكاران باز نكرد، یكی از آنها با مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از ماموران كمك خواست.

ماموران انتظامی با حضور در محل و ورود به خانه روستایی، زوج جوان را پیش از فرار دستگیر كردند و دختر ۲.۵ ساله را كه بر اثر شكنجه بی هوش شده بود، به بیمارستان امیرالمومنین بوئین زهرا انتقال دادند و والدین این كودك به مركز پلیس منتقل شدند.

پزشكان در بررسی از وضعیت كودك متوجه شدند صورت و دست و پای او بشدت سوخته است. بنابراین دختر كوچولو تحت عمل جراحی قرار گرفت و با تلاش پزشكان از مرگ حتمی نجات یافت. در پی این حادثه ماموران به تحقیق از والدین كودك آزار پرداختند كه معلوم شد هر دوی آنها اعتیاد شدیدی به موادمخدر از نوع هروئین و كراك دارند.

اعتراف پدر شكنجه گر

پدر كودك به پلیس گفت: چند سال پیش با همسرم آشنا شده و با وجود مخالفت شدید خانواده اش، با هم ازدواج كردیم. بعد از به دنیا آمدن دخترمان «ساناز» همسرم متوجه اعتیادم شد و خواست تا اعتیادم را ترك كنم اما بی فایده بود و من برای آن كه از ناسازگاری های همسرم خلاصی پیدا كنم او را هم معتاد كردم.

متهم اضافه كرد: هر دو در خانه هروئین و كراك مصرف می كردیم. هر بار كه ساناز گریه می كرد، عصبانی شده و او را كتك می زدیم. در برخی از مواقع كه همسرم وضعیت جسمی اش بهتر می شد، تازه می فهمید كه چه اشتباهی كرده و كودكمان را كتك زده است، ناراحت می شد و با من مشاجره می كرد.

شكنجه های غیر انسانی

متهم با اشاره به شكنجه دادن كودك گفت: دختر ۲.۵ ساله ما مدام بی قراری می كرد و ما برای ساكت كردنش اورا كتك می زدیم.

متهم اضافه كرد: وقتی موادمخدر به دستم نمی رسید، بدن نحیف ساناز را با فندك و سیگار می سوزاندم، به همین دلیل او رنجور و ناتوان شده بود.از چند روز پیش بی قراری های ساناز بیشتر شده بود تا این كه عصبانی شده و او را كتك زدم و دوباره صورت و دست و پای او را با سیگار روشن و شعله های فندك سوزاندم و هر بار كه همسرم قصد مداخله داشت او را هم كتك می زدم و با زندانی كردن در اتاق اجازه بیرون رفتن به آنها را نمی دادم.

اعتراف مادر به همدستی با پدر

در پی اظهارات متهم، همسرش نیز بازجویی شد و با تایید گفته های شوهرش گفت: من نیز در زمان خماری كودكم را كتك زدم اما بیشتر شوهرم ساناز را شكنجه می داد و من نمی توانستم برای نجات او كمكی كنم، چرا كه شوهرم مرا نیز كتك می زد و در خانه زندانی می كرد.

با ثبت اظهارات متهمان، آنها با قرار قانونی در بازداشت به سر می برند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد.

بنابراین گزارش، وضعیت عمومی دختر شكنجه شده رضایت بخش اعلام شده و او روز گذشته از بیمارستان مرخص و تحویل بهزیستی شد و این در حالی است كه هنوز برای درمان احتیاج به مراقبت پزشكی دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو : شكنجه كودك با شعله های فندك