شكار 50 دختر و زن تنها در نقشه خواننده دروغین :   شكار 50 دختر و زن تنها در ...



شکایت عجیب دختر نوجوان از خواننده معروف , نقشه شوم پلیس قلابی برای دختر 18 ساله , شکایت عجیب دختر 16 ساله از خواننده معروف

 

شكار 50 دختر و زن تنها در نقشه خواننده دروغین

خواننده دروغین كه به بهانه خواستگاری از زنان تنها و دختران جوان، با اجرای توطئه به سرقت از آنان دست می‌زد پشت میله‌های زندان شناسایی شد. این مرد كه با وعده ازدواج، طعمه‌هایش را فریب می‌داد، تصور نمی‌كرد گرفتار شود.

به گزارش ایران اوایل اسفندماه سال 90 بود كه مرد جوانی با آشفتگی خود را به مأموران پلیس راه‌آهن تهران رساند و گفت: كارمند یك ارگان حساس هستم، ساعتی پیش برای گرفتن بلیت قطار به راه‌آهن آمدم، از آنجا كه خیلی خسته بودم، روی صندلی‌های سالن انتظار خوابیدم. وقتی از خواب بیدار شدم ناگهان دیدم كیف دستی‌ام به همراه لپ‌تاپم كه حاوی اطلاعات و ثبت اختراعات حساس و امنیتی بود، به سرقت رفته است.

چون اطلاعات داخل لپ‌تاپم برایم مهم است، می‌خواهم با حساسیت بیشتری این پرونده پیگیری شود. با ادعاهای این مرد وحشتزده تیمی از پلیس كلانتری با دستور بازپرس غفاری از شعبه هشتم دادسرای بعثت مأموریت یافتند تا تحقیقاتی را برای دستگیری دزد كیف‌قاپ آغاز كنند.هنوز 24 ساعت از این ماجرا نگذشته بود كه مرد جوان به نزد مأموران رفت و گفت: از آنجا كه شماره موبایلم داخل كیفم بود، دزد با من تماس گرفت و گفت: اگر اموالم را می‌خواهم باید به حسابش 600 هزارتومان پول واریز كنم.

من نیز چون یكسری اطلاعات محرمانه داخل لپ‌تاپ بود، درخواستش را پذیرفتم و در سه نوبت پول را برایش كارت به كارت كردم قرار بر این بود كیفم را با لپ‌تاپ برایم پست كند، چند روزی منتظر ماندم اما خبری از دزد نشد.

در این مرحله بازپرس غفاری خواست تا شماره حساب دزد فراری تحت بررسی قرار گیرد.در جریان بررسی‌ها مشخص شد كه صاحب كارت عابر بانكی كه پول به حسابش واریز شده متعلق به یك زن است.

این زن كه فرشته نام دارد، وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: من یك زن تنها هستم، مدتی پیش خیلی اتفاقی با مردی به نام خسرو كه 25 ساله است آشنا شدم، وی می‌گفت خواننده است و خیلی زود به من پیشنهاد ازدواج داد. از آنجا كه در زندگی نخست شكست خورده بودم و هیچ سرپناهی برای زندگی نداشتم و از طرفی دنبال یك مونس و همدم بودم، غافل از اینكه وی چه توطئه‌ای در سر دارد، پذیرفتم و براحتی توانست با حیله و نیرنگ مرا فریب دهد. هنوز 10 روز از آشنایی‌مان نگذشته بود كه گفت شماره كارت عابر بانكم را به وی بدهم تا به حسابم پول واریز كند.

ابتدا خجالت كشیدم و گفتم نیازی به پول ندارم خلاصه وی گفت كه تحمل ندارد ببیند من در زندگی سختی می‌كشم. چند روز بعد آمد و كارتم را گرفت تا پول را از عابربانك دریافت كند.

وقتی كارت را گرفت و رفت هرچقدر منتظر برگشت وی بودم، خبری نشد به ناچار به تلفن همراهش كه اعتباری است، زنگ زدم. خاموش یا از دسترس خارج بود، 2 هفته‌ای گذشت تا این كه فهمیدم این خواستگار از اعتماد من سوءاستفاده كرده و مرا فریب داده است. وی حتی یك ماه یارانه مرا كه به حسابم ریخته بودند، از حسابم برداشت كرده بود. وقتی مطمئن شدم فریب خورده‌ام كارتم را مسدود كردم.

با ادعاهای این زن تنها رسیدگی‌ها وارد مرحله تازه‌تری شد و مأموران خود را در برابر یك دزد حرفه‌ای دیدند. در حالی كه تلاش برای دستگیری خسرو ادامه داشت، زنان تنها و دختران جوان زیادی به شعبه 8 بازپرسی دادسرای بعثت مراجعه كردند و گفتند به شیوه مشابهی از سوی خواستگار فریبكار دار و ندارشان سرقت شده است و در جریان تحقیقات از طعمه‌ها مشخص شد كه حتی در بیشتر موارد مرد تبهكار برای بازگرداندن اموال طعمه‌هایش دست به اخاذی از آنان زده است.

سرانجام مأموران پلیس در 24 تیرماه سال جاری دریافتند كه خسرو به خاطر سرقت یك پراید در زندان كرج به سر می‌برد.

خواستگار فریبكار در بازجویی‌ها گفت: برای فریب زنان تنها و دختران جوان زیاد سختی نمی‌كشیدم و به راحتی آنان را با بیان این كه خواننده هستم گول می‌زدم. از آنجا كه ازدواج كرده بودم و قادر به تأمین مخارج زندگی‌ام نبودم به ناچار تصمیم به سرقت گرفتم ابتدا داخل اتوبوس و خیابان‌ها زنان تنها و دختران جوان را شناسایی می‌كردم و به تعقیب‌شان می‌پرداختم. سپس در یك فرصت مناسب با آنان طرح دوستی می‌ریختم و به بهانه ازدواج اعتماد آنها را نسبت به خودم جلب می‌كردم و در فرصت مناسب پول‌هایشان را می‌دزدیدم و در بعضی از سرقت‌ها با طعمه‌هایم تماس می گرفتم و حتی اخاذی نیز می‌كردم. این مرد در ادامه افزود: بیشتر اموالی كه سرقت می‌كردم لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه و پول بود.

این مرد كه با چرب زبانی و حیله و نیرنگ توانسته بود از 50 زن تنها و دختر دم‌بخت دست به سرقت بزند در ادامه اعترافاتش گفت اموال دزدی را به یك آشنا به نام رضا فروخته است./ایران

 


ویدیو : شكار 50 دختر و زن تنها در نقشه خواننده دروغین