شغل هایی مناسب برای فرار از آدم ها! : اگر ارتباط برقرار کردن با دیگران در محیط ...


اگر ارتباط برقرار کردن با دیگران در محیط کار برایتان به قدری مشکل است که دوست دارید سر به بیابان بگذارید یا به نظر خودتان بیشتر منزوی هستید تا اجتماعی، بهتر است به مشاغلی که در ادامه معرفی می کنیم کمی جدی فکر کنید.



پادشا:  اگر ارتباط برقرار کردن با دیگران در محیط کار برایتان به قدری مشکل است که دوست دارید سر به بیابان بگذارید یا به نظر خودتان بیشتر منزوی هستید تا اجتماعی، بهتر است به مشاغلی که در ادامه معرفی می کنیم کمی جدی فکر کنید. اینها مشاغل مناسب برای از آدم فراری‌ها است.

چه رنگ هایی برای تابستان مناسب است , پودرهای آرایشی برای چه صورت هایی مناسب نیست؟ , چه رنگ هایی برای ترکیب با رنگ آبی مناسب است

1.    حسابدار

آیا سروکله زدن با اعداد و رسیدگی به حساب های مالی بیشتر از صحبت های کوتاه یا شرکت در کنفرانس ها برایتان جذابیت دارد؟ پس احتمالا حسابداری یکی از مناسب ترین کارها برای شماست. چرا؟ زیرا حسابدارها همیشه به دنبال حسابرسی مالیات، تهیه اسناد مالی و ... هستند و به ارتباط های رودررو با دیگران نیازی ندارد. این شغل ارباب رجوع ندارد و خیلی کم با دیگر همکاران در ارتباط هستند. البته در این شغل به طور کامل از مردم دور نیستید اما بیشتر وقت شما پشت میز و حساب و کتاب سپری می شود. به همین دلیل باید تمام روز سرجای خود بمانید و از دیگر افراد دوری کنید.

برای به دست آوردن این شغل باید لیسانس حسابداری داشته باشید یا دست کم از موسسه های مرتبط، گواهی نامه این شغل را دریافت کنید.

راه هایی برای فرار از افسردگی , کدام گزینه برای وعده افطار مناسب نیست؟ , رنگ مناسب برای اتاق خواب

2.    گرافیست

خلاقیت  زیادی دارید اما تمایلی به کار در محیط های شلوغ ندارید. بیشتر ترجیح می دهید روی طرح ها و ایده ها خود تمرکز و آثار زیبایی خلق کنید تا با مرم در ارتباط باشید؟ اگر این گونه است، بهترین شغل برای شما طراحی گرافیکی است. یک گرافیست لزوما نباید با دیگران در ارتباط باشد. چرا؟ زیرا می توانید در تنهایی خود کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید و به افراد دیگر نیاز ندارید. البته هنگام کار برای شرکت یا گروه هنری باید با دیگران در تعامل باشید و نظرات آنها را در مورد کارهای خود جویا شوید. اما بیشتر مواقع تنهایی کار خود را انجام می دهید. به ویژه هنگامی که برای خودتان کار می کنید و به هیچ موسسه ای وابسته نیستید.

بیشتر کار یک گرافست را طراحی لوگو، وب سایت، قالب بندی مجلات و ... تشکیل می دهند.

برای به دست آوردن این شغل باید درس این شغل را بخوانید. رشته گرافیک در دانشگاه یا گذراندن دوره این مهارت در موسسه های موجود از جمله انتخاب های شما هستند.

ایده هایی برای شب یلدا , هدیه مناسب برای آقایان , توصیه هایی برای رفع جوش صورت

3.    تولیدکننده نرم‌افزار


آیا کار با کامپیوتر را به ارتباط با آدم ها ترجیح می دهید؟ شاید مشاغلی همچون برنامه نویسی نر‌م‌افزار برایتان مناسب باشد. چرا؟ زیرا این افراد همه روز خود را پشت کامپیوتر سپری می کنند. شاید تعدادی از آنها که به طور گروهی روی تولید اپلیکیشن برای گوشی های هوشمند کار می کنند با دیگر همکاران خود در ارتباط باشند اما بیشتر آنها بیشتر مواقع تنها پشت کامپیوتر نشسته و کدنویسی می کنند.

وظیفه تولیدکننده نرم‌افزار این است که برنامه مورد نظر به درستی کار کند.

برای به دست آوردن این شغل باید لیسانس مرتبط با کامپیوتر همچون مهندسی نرم‌افزار داشته باشید. لیسانس های ریاضی نیز می توانند از عهده این شغل بر بیایند. موسسه های متعددی نیز وجود دارند که اصول برنامه نویسی و زبان های مختلف آن را از مبانی تا پیشرفته آموزش می دهند.


چه عطرهایی برای پاییز مناسب است , انتخاب نام مناسب برای سایت , ورزش مناسب برای کوچک شدن شکم

5.    مشاور مالی

آیا از تنظیم بودجه و اطمینان دادن در مورد تناسب ضرب الاجل ها و هزینه های یک پروژه لذت می برید؟ شغلی همچون ارزیاب و مشاور مالی می تواند مناسب شما باشد. چرا؟ زیر مشار مالی بیشتر وقت خود را پشت کامپیوتر در حال بررسی کردن قیمت ها و اسناد است. این افراد همچون حسابدارها با اعداد و ارقام سروکار دارند. این افراد بیشتر در کارخانه ها و ساخت و سازهای کلان حضور دارند و کمک می کنند تا هزینه های پروژه با برنامه های شرکت همخوانی داشته باشد. این افراد همیشه با مدیران در ارتباط هستند و نتیجه تحقیقات و نظرات خود را به آنها مطرح می کنند. از دیگر وظایف مشاور مالی می توان به تخمین هزینه ها و برآورد سودها و ضررهای احتمالی بیان کرد.

 برای به دست آوردن این شغل باید در زمینه صنایع همچون مهندسی ساختمان، مدیریت ساخت مدرک کارشناسی داشته باشید. البته رشته های ریاضی، مهندسی یا آمار نیز می توانند این شغل را به دست بیاورند.

غذای مناسب برای کودک زیر یک سال , لپ تاپ مناسب برای 3d max , سایز مناسب عکس برای اینستاگرام

6.    خلبان خصوصی

پرواز در آسمان و دور بودن از آدم ها را دوست دارید؟ شاید بهتر باشد خلبان هواپیماهای خصوصی باشید. چرا؟ زیرا مجبور نیستید به طور مدام با برج مراقبت و کمک خلبان در ارتباط باشید. این خلبان ها اصولا مسافر نیز ندارند و بیشتر برای خاموش کردن آتش، کشاورزی، عکاسی هوایی یا پروازهای دربستی استخدام می شوند. برخلاف خلبان های خطوط هوایی که کمک خلبان نیز دارد، خلبان های خصوصی همیشه تنها پرواز می کنند. این افراد حتی در زمان هایی که روی زمین نیز هستند برای پروازهای بعدی خود برنامه ریزی می کنند یا در حال بستن چمدان خود هستند. به طور کلی، این افراد خیلی کم با انسان های دیگر در تماس و ارتباط هستند.

برای به دست آوردن این شغل باید از دانشگاه غیرنظامی پرواز فارغ التحصیل شده باشید. اصولا کارفرماها تمایل به استخدام افرادی دارند که تحصیلات دانشگاهی در زمینه پرواز دارند. این شغل به گواهی نامه نیز نیاز دارد.

روغن مناسب برای سرخ کردن , سن مناسب برای اموزش قانون به کودکان چه سنی است , گروه های خونی مناسب برای ازدواج

7.    برنامه نویس کامپیوتر

اگر کامپیوتر اولویت اول شما در زندگی است بروید و برنامه نویس کامپیوتر شوید. چرا؟ زیرا برنامه نویس ها بیشتر از آدم ها، کامپیوتر را دوست دارند. همچون تولیدکننده های نرم‌افزار، برنامه نویس ها به کامپیوترهای خود چسبیده اند و همه روز را در حال کد زدن هستند. این افراد اصولا بدون نیاز به بقیه کارهای خود را انجام می دهند. وظیفه یک برنامه نویس برطرف کردن باگ های کامپیوتری، نوشتن یک برنامه به زبان هایی همچون C++ یا جاوا و به روزرسانی برنامه های موجود است.

برای به دست آوردن این شغل باید در زمینه کامپیوتر لیسانس داشته باشید.


ویدیو : شغل هایی مناسب برای فرار از آدم ها!