شغل دوم سوپراستارهای سینما چیست؟ + تصاویر : شغل دوم سوپراستارهای سینما چیست؟ ...



شغل دوم سوپراستارهای سینما چیست؟ + تصاویر

در این میان بازیگرانی هستند كه همچنان به شغل مورد علاقه خود می پردازند و یا دوست دارند كه آن را ادامه دهند.

 

سینما هنر و تجربه چیست , سینما چیست , تصاویر جشن خانه سینما

 

بازیگران سینما دو دسته هستند عده ای كه با تلاش فراوان به فوق ستاره تبدیل شده اند و از آغاز به این حرفه علاقه داشته اند و عده ای كه به شغل دیگری نیز علاقه داشته و دست روزگار آنها را به سمت بازیگری كشانده است.هر چند دست روزگار به مراد این افراد بوده و آنها را به شهرت رسانده ولی در این میان بازیگرانی هستند كه همچنان به شغل مورد علاقه خود می پردازند و یا دوست دارند كه آن را ادامه دهند.


«هریسون فورد»‌
«فورد» با بازی در نقشهای كوچك به بازیگری بزرگ تبدیل شد ولی او هیچگاه از حرفه «نجاری» كناره نمی گیرد و نجاری حرفه ای است كه فورد به عنوان شغل دوم به آن همت گماشته است.

سوپراستارهای زن سینما در تاریخ , کاربری کلک سینما چیست ؟ , caption برای تصاویر وردپرس چیست


«كن یئونگ»
«یئونگ» تلاش زیادی برای معرفی شدن انجام داده و در نهایت با فیلم «خماری» به شهرت رسید . البته او دانشجوی پزشكی بوده و اظهار داشته اگر هنرپیشه نمی شد ، مجبور بود پزشك شود.

کاربری سینما چیست ؟ , سینما هفت بعدی چیست , caption برای تصاویر ورد رس چیست


«دنی دو ویتو»
او هم از بازیگران كهنه كار است كه به زیبایی مو (آنچه خودش ندارد)‌خیلی اهمیت می دهد ،‌«دو ویتو» مدت زمانی را به حرفه سلمانی كه شغل مورد علاقه اش هم است ، پرداخته است.

تصاویر سحر قریشی سینما آزادی , شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ تصاویر , بازیگران مطرح سینما در پیاده روی اربعین 95 تصاویر


«استیو بوسمی»
«بوسمی» بازیگری با چهره و صدای متفاوت است. او مدت زمانی در خدمت آتش نشانی نیویورك بوده و در فجایع 11 سپتامبر و طوفان سندی به كمك مردم شتافته است.

تولد 37 سالگی سحر دولتشاهی در موزه سینما تصاویر , بلیت فروشی بهنوش بختیاری در سینما آزادی تصاویر , طلاق بازیگر مشهور سینما و تلویزیون تصاویر


«آنجلینا جولی»
«جولی‌» قبل از بازیگر شدن ، دوره خاكسپاری اجساد را گذرانده است . او این كار را دوست دارد ولی در حال حاضر شغل نماینده سازمان ملل را بیشتر می پسندد.

جدایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , طلاق بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , بازیگر معروف سینما 13 زن دارد تصاویر


«اما استون»
او عاشق بازیگری بوده و هست ولی دست پخت خوبی هم دارد و گفته اگر زمانی بازیگر نمی شد ، حتما به حرفه آشپزی روی می آورد.

تصاویر الناز شاکردوست سوپراستار سینما , پوشش بازیگران زن در جشن منتقدان سینما تصاویر , تصاویر روز ملی سینما


«تام كروز»
«كروز» كه به فرقه ساینتولوژی روی آورده در اصل یك مذهبی دو آتشه هم است. در دوران دبیرستان او تصمیم داشته كه یك كشیش كاتولیك شود ولی چرخ روزگار او را به سوی بازیگری سوق داد.

سینما تیکت , سینما کوروش , کافه سینما


«جان استوارت»‌
«استوارت» قبل آنكه به تلویزیون بیاید و یك مجری معروف شود ، دوست داشته نمایش عروسكی برای بچه ها اجرا كند و البته با این هدف به تلویزیون آمده است.

سینما آزادی , سینما , بلیط سینما


«اشتون كوچر»
«كوچر» با نقشهای افراد باهوش به سینما معرفی شد. او دانشجوی زیست شناسی بوده و در صورت بازیگر نشدن دوست داشته معلم زیست شناسی شود .

اخبار سینما , خرید بلیط سینما , سینما فرهنگ


«رایان رینولدز»
همه می دانند «رینولدز» یك بازیگر كانادایی است ، ولی كمتر كسی می داند كه او برای ورود به پلیس سواره كت قرمز كانادا چقدر زحمت كشیده است.

سینما چارسو , سینما ملت , fatf چیست


«اوانجلین لیلی»
او با بازی در سریال «لاست» معروف شد ولی پس از آن مدتی از تلویزیون دور ماند. در این زمان او به فكر ادامه شغل مورد علاقه اش «تبلیغ دین» بوده است ولی با حضور در فیلم «هابیت» از فكر آن خارج شد.

سینما خبر , سینما ازادی , رای الکترال چیست

 

cinemakhabar.ir


ویدیو : شغل دوم سوپراستارهای سینما چیست؟ + تصاویر