شطرنج‌هایی برای ثروتمندان + تصاویر :   اخبار گوناگون - شطرنج‌هایی برای ثروتمندان ...



نرمش هایی برای تقویت مچ دست تصاویر  , ایده هایی برای شب یلدا , توصیه هایی برای رفع جوش صورت

 

اخبار گوناگون - شطرنج‌هایی برای ثروتمندان + تصاویر

بازی شطرنج با وجود قدمت زیاد هنوز طرفداران خود را از دست نداده و به شاید به همین دلیل است که افراد بسیاری هم از جمع‌آوری صفحات این بازی لذت می‌برند.

شطرنج در قرن ششم میلادی توسط افرادی که امروزه در اثر گذر زمان فراموش شده‌اند، اختراع شد.
این بازی توانست به محض ظهور طرفداران بسیاری را جذب کند و در میان ثروتمندان بسیار مشهور شود.قوانین این بازی در طول زمان دچار تغییرات بسیاری شده اما شکلی که ما امروزه آن را می‌شناسیم چند قرنی است که ثابت باقی مانده است.بازی شطرنج با وجود قدمت زیاد هنوز طرفداران خود را از دست نداده و به شاید به همین دلیل است که افراد بسیاری هم از جمع‌آوری صفحات این بازی لذت می‌برند.
در این گزارش نگاهی داریم به 10 صفحه خاص و زیبا که با قیمتی بسیار زیاد به فروش رفته‌اند.


شطرنج ونیس قرون وسطی
قیمت: 30 هزار دلار
یکی از زیباترین سطرنج های بازار که امروزه تولید می شود، این شطرنج خود در زمان قرون وسطی ساخته نشده اما شکل ساخت و نحوه ساخت مهره های آن مربوط به آن زمان می شود.
مهره های این شطرنج هرکدام بیش از 7 اینچ اندازه دارند و با طلا و نقره تزیین شده اند. صفحه اصلی نیز از برنز خالص ساخته شده و سپس با طلا و نقره تزیین شده است.

 

میوه هایی برای پیشگیری از سرطان سینه , توصیه‌هایی برای جلوگیری از سکته مغزی , ایده هایی برای کسب و کار

 

مجموعه رنو فرمول 1
قیمت: 42 هزار دلار
مجموعه ای عالی برای طرفداران پروپا قرص مسابقات اتومبیل سواری. این مجموعه به صورت کامل از موادی ساخته شده که خودروهای فرمول یک رنو با آن ها ساخته می شود: تیتانیوم، استیل و آلومینیوم. تمامی قطعات این مجموعه اشکال کوچک تری از قطعات یک خودرو هستند که در عین سادگی با زیبایی بسیار زیادی ساخته شده اند.

 

ایده هایی برای هدیه , ورزش هایی که برای بدن ضرر دارند , رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک

 
شطرنج سالگرد نقره ای
قیمت: 77 هزار دلار
در دهه 1970 یک جواهر ساز انگلیسی تصمیم گرفت تا یک مجموعه کامل شطرنج از طلا بسازد. اثر اصلی تاکنون قیمت گزارش نشده است و به فروش نمی رود اما مدل های ساده تری از نقره برای افرادی که می توانند هزینه ای 70 هزار دلاری را متحمل شوند ساخته شده است.

 

روش‌هایی طبیعی برای افزایش تستوسترون در مردان , آموزش شطرنج برای کودکان , عکس نوشته هایی برای همسرم

 

شطرنج Carolingians & Moors
قیمت مهره ها: 96 هزار دلار
یک سری از زیبا ترین و پر جزییات ترین مهرهای شطنج که نمایشگر جنگ ها مربوط به قرون وسطی است. هرکدام از مهره ها نزدیک به 30 سانتیمتر هستند و از برنز خالص ساخته شده اند که با مقادیر زیادی از طلاو نقره تزیین شده اند.

    

تکنیک هایی برای داشتن یک زندگی شاد , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دمنوش هایی برای چربی سوزی طبیعی

 

شطرنج Carolingi XIV
قیمت: 113 هزار دلار
مهره های این شطرنج با تصویر سربازان امپراطوری عثمانی ساخته شده اند و هرکدام نزدیک به 7 اینچ اندازه دارند.در ساخت هرکدام از این مهره ها از طلا و نقره استفاده شده است. در این مجموعه شما می توانید سواره نظام ، قلعه، سربازان و سایر مهره ها را با جزییات بسیاری مشاهده کنید.

 

ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق , ورزش هایی برای درمان آرتروز زانو

 

شطرنج کریستالی باکارات
قیمت: 287 هزار دلار
شرکت باکارات برای بزرگ داشت 250 سالگی خود در زمینه ساخت کریستال تصمیم گرفت تا 32 مهره شفاف را به سبک خاص خود بسازد. شاید در نگاه اول هرکدام از این مهره ها به یکدیگر شباهت داشته باشند اما ساخت آن ها با یکدیگر متفاوت است و بر اساس نقش مهره ساختی منحصر به فرد دارند.

 

توصیه‌هایی برای درمان و پیشگیری از دیابت , راه حل هایی برای زیبایی صورت , راه هایی برای لاغر شدن

 

شطرنج سلطنتی الماس
قیمت: 600 هزار دلار
شرکت چارلز هولاندر در زمینه ساخت مجموعه شطرنج های خاص و جواهر نشان فعالیت می کند. گران ترین و خاص ترین اثر این شرکت مجموعه الماس سلطنتی است که سدر سال 2004 ساخته شده است. برای ساخت این مجموعه 30 نفر جواهر ساز بیش از 4500 ساعت زمان صرف کرده اند و از 9900 قطعه الماس سیاه و سفید در ساخت آن استفاده کرده اند.

 

تصاویر برای هوش , ایده هایی برای تزیینات کریسمس , تصاویر زیبا برای شب یلدا

 
مجموعه J. Grahl
قیمت: 700 هزار دلار
این مجموعه در سال 1972 به صورت انحصاری برای یک خانواده ساخته شد و تا کنون کمتر از 10 کپی از آن ساخته شده است.
مهره های این شطرنج به صورت کامل از طلا و نقره ساخته شده اند و وزنی بسیار سنگین دارند. تعدادی از مهره ها همانند ملکه با سنگ های جواهراتی نیز تزیین شده اند.
صفحه این مجموعه تیز از نقره و عاج آفریقایی ساخته شده استکه در ترکیب با مهره ها یکی از زیباترین صفحات شطرنج را به وجود می آورد.

 

توصیه هایی برای رانندگی در برف , روش هایی برای ترد شدن کیک , ترفندها و راه و روش هایی برای نظافت منزل

 

ورزش هایی برای افزایش قدرت بدنی , روش هایی آسان برای نرم کردن موها , روش هایی کاربردی برای تحریک بهتر شوهرتان در رابطه زناشویی

 
مجموعه هنر جنگ
قیمت: 750 هزار دلار
حتما نام کتاب معروف هنر جنگ تا کنون چندین بار به گوشتان خورده است. این مجموعه نیز همانند آن کتاب خود شاهکاری بی نظیر است.
طرح اصلی مهره ها و صفحه از طرح های چینی ساخته شده است و شما می توانید شکل زیبای ساختمان های  چینی را به راحتی مشاهده کنید.مجموعه شطرنج هنر جنگ از طلا و نقره ساخته شده و با جواهرات بسیاری همانند الماس و یاقوت تزیین شده است.

 

راه هایی برای دیر ارضا شدن , راه‌هایی عملی برای ترک سیگار , ایده هایی برای طراحی آلاچیق

 

تمرین هایی برای افزایش تمرکز کودکان , lمتن هایی زیبا برای طبیعت , روش هایی برای تسکین سریع کمردرد

 

چه راه هایی برای درمان اگزما است , راه هایی برای غلبه بر ناکارآمدی فناوری , رابطه هایی که برای شما سرانجامی ندارد

 

شطرنج سلطنتی جواهر
قیمت: 9.8 میلیون دلار
گران ترین مجموعه شطرنج جهان از طلا و پلاتینیوم ساخته شده است و با استفاده از الماس و یاقوت تزیین شده است. این مجموعه با این که ظاهری ساده دارد اما توانسته علاقه مندان بسیاری را به سمت خود جذب کند. شاید ظاهر مهره ها به نظر سبک و ساده باشد اما واقعیت چیز دیگری است، مهره پادشاه این مجموعه به تنهای 165 گرم وزن دارد. قرار است در آینده بدل هایی از این مجموعه با قیمت پایه 26 هزار دلار به فروش رود.

 

ورزش‌هایی برای جلوگیری از کودی کمر , ورزش‌هایی برای جلوگیری از گودی کمر , بازی‌هایی با انگشت برای کودکان

 

اخبار گوناگون - بازار خبر


ویدیو : شطرنج‌هایی برای ثروتمندان + تصاویر