ششمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد : احسان لشگری که در دور نخست مقابل ینگ وانگ ...


احسان لشگری که در دور نخست مقابل ینگ وانگ از چین به پیروزی دست یافته بود و در دور دوم به مصاف سیمون سیمونوف از قزاقستان رفته و این کشتی گیر را شکست داده بود، در دور سوم و درمرحله نیمه نهایی یوسف عبدالسلام‌اف از تاجیکستان را شکست داد ایسنا: احسان لشگری با حضور در دیدار فینال وزن 84 کیلوگرم کشتی گزینشی المپیک، سهمیه حضور در المپیک لندن را کسب کرد.

احسان لشگری نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست مقابل ینگ وانگ از چین در دو تایم با نتایج 1- صفر و 1- 1 به پیروزی دست یافته بود و در دور دوم به مصاف سیمون سیمونوف از قزاقستان رفته و در یک کشتی نفسگیر و در سه تایم و با نتایج صفر-1، 1- صفر و 1- صفر این کشتی گیر را شکست داده بود، در دور سوم و درمرحله نیمه نهایی یوسف عبدالسلام‌اف نایب قهرمان المپیک پکن از تاجیکستان را با نتایج 4- 3 و 2- صفر شکست داد و ضمن حضور در دیدار نهایی، سهمیه المپیک 2012 لندن را از آن خود کرد. لشگری در دیدار فینال به مصاف زوربک سوخیف از ازبکستان می‌رود.

همچنین مسعود اسماعیل پور نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد نیز ضمن حضور در دیدار فینال سهمیه المپیک 2012 لندن را کسب کرد. حریف اسماعیل پور در دیدار فینال یوگشوار دات از هند است. یوگشوار دات در مسابقات آسیایی 2012 گومی کره جنوبی نیز در دیدار فینال مقابل اسماعیل پور قرار گرفته بود.

تاكنون چهار سهمیه برای كشتی آزاد ایران به دست آمده بود كه اسماعیل پور و لشگری پنجمین و ششمین سهمیه المپیك ر ا به دست آوردند.


ویدیو : ششمین سهمیه المپیک برای کشتی آزاد