شریف‌زاده: مشایی معجزه امام خمینی است/ مشایی می گوید طالبان یعنی گشت ارشاد :



امام خمینی , فرودگاه امام خمینی , کمیته امداد امام خمینی

شریف‌زاده: مشایی معجزه امام خمینی است/ مشایی می گوید طالبان یعنی گشت ارشاد

همت و باکری نیز بصیرت عرفانی خارق‌العاده‌ای داشتند که از معجزات امام خمینی(ره) بودند و امروز می‌توان گفت که مشایی نیز از معجزات امام خمینی(ره) است همانطور که همت، باکری و آوینی نیز از این دست معجزات هستند.

شریف‌زاده گفت: مشایی مانند شهیدان همت، باکری و آوینی از معجزات امام خمینی(ره) است.

به گزارش فارس، در ادامه مناظره بین حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده و علی رمضانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) که به عنوان چه کسی انحرافی است، برگزار شد، دانشجویان این دانشگاه به طرح سؤالات خود به صورت مکتوب و شفاهی از دو طرف مناظره پرداختند که شرح سؤال و جواب‌ها از بهمن شریف‌زاده در ذیل می‌آید.

سؤال: در خصوص مکتب ایرانی پایان دوره اسلام‌گرایی پیروی از ولایت و همچنین ارتباط با امام زمان(عج) در حلقه انحرافی توضیح دهید:

شریف‌زاده: در دایره ولایت فقیه وارد عصمت نمی‌شویم و می‌توان با این جایگاه بحث کرد، هرچند حکمش حجت باشد.

تفاوت ولایت فقیه و معصوم در حوزه بحث و گفت‌وگوست.

پایان اسلام‌گرایی یعنی پایان دوره عرضه خاصی از اسلام که همراه با تحکم است.

35 سال از انقلاب می‌گذرد اما چه اتفاقی افتاده که امروز جوانان دین‌گریز شدند. سرمنشاء این اتفاقات از همین اسلام‌گرایی طالبانی است و اولین مخالفت احمدی‌نژاد با همین گشت‌های ارشاد بود.

صدا و سیما برنامه‌های خوب و فرهنگی و مطلوبی را در خصوص حجاب نساخته است.

طالبان یعنی گشت ارشاد و مشایی هم حرفش همین است.

سؤال: چرا مشایی فلسفه و عرفانی صحبت می‌کند و آقای احمدی‌نژاد به فرمان ولایت بی‌اعتناست.

شریف‌زاده: مخاطبان مشایی در این 50 سخنرانی که انجام داده عموم مردم نبودند بلکه اساتید دانشگاه، نخبگان فرهنگی و نخبگان میراث فرهنگی بودند.

تمام سخنرانی‌های مشایی در خصوص عرفان و فلسفه و مسائل دینی در نشست‌های خاص انجام شده است.

امام خمینی(ره) فرمودند زجری که من در حوزه کشیده‌ام از زجری که در انقلاب کشیده‌ام بیشتر بود.

سؤال: نقش عرفان در اندیشه امام(ره) و ولایت فقیه چگونه است؟

شریف‌زاده: دین تنها احکام نیست و عناصر مهمتر از رفتارهای دین نیز وجود دارد، به طور مثال فلسفه و کلام مربوط به باورها و احکام مربوط به رفتار است که باید به دور این پوسته کشیده شود.

سؤال: چرا آقای احمدی‌نژاد و دولت برای تبلیغ مشایی از بیت‌المال استفاده می‌کنند؟

شریف‌زاده: امام خمینی(ره) قبل و بعد از انقلاب تغییر داشتند به طوری که قبل از انقلاب عرفان را در محافل خصوصی بیان می‌کردند ولی پس از انقلاب این مباحث را در جمع مردم بردند.

همت و باکری نیز بصیرت عرفانی خارق‌العاده‌ای داشتند که از معجزات امام خمینی(ره) بودند و امروز می‌توان گفت که مشایی نیز از معجزات امام خمینی(ره) است همانطور که همت، باکری و آوینی نیز از این دست معجزات هستند.

در همین حین یکی از حضار به نشانه اعتراض فریاد زد که آیا شما شهید همت را با مشایی برابر می‌دانید که شریف‌زاده در پاسخ گفت: بله.

مشایی روز گذشته در ستاد انتخاباتی خود در یک ساختمان محقر بر روی یک صندلی که روی آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فرا گرفته بود و نمی‌توان گفت که مشایی برای تبلیغات از بیت‌المال هزینه می‌‌کند.

احمدی‌نژاد با حضورش در ستاد انتخابات وزارت کشور و همراهی با وی می‌خواست بگوید که مشایی تفکر ما را ادامه می‌دهد./عصرایران

 

 


ویدیو : شریف‌زاده: مشایی معجزه امام خمینی است/ مشایی می گوید طالبان یعنی گشت ارشاد