شرط پلیس برای فک پلمپ سینما پردیس : پلیس تهران اعلام كرده است كه بازگشایی این ...


پلیس تهران اعلام كرده است كه بازگشایی این پردیس‌ها منوط به اخذ تعهد كتبی از مسئولان آنها در خصوص عدم تكرار مجدد و طی مراحل قانونی در این زمینه است كه هنوز این مراحل طی نشده است لذا این پردیس‌ها همچنان پلمپ باقی می‌مانند. خبرگزاری ایسنا: پلیس پایتخت از ادامه پلمپ پردیس‌های «ملت» و «زندگی» به دلیل فروش بلیت مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو2012) به بانوان خبر داد.

مركز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام كرد: پردیس‌های سینمایی «ملت» و «زندگی» از روز دوشنبه به دلیل فروش بلیت مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا (یورو2012) به بانوان و استنكاف از دستور پلیس در این زمینه، پلمپ شدند.

بر این اساس پلیس تهران اعلام كرده است كه بازگشایی این پردیس‌ها منوط به اخذ تعهد كتبی از مسئولان آنها در خصوص عدم تكرار مجدد و طی مراحل قانونی در این زمینه است كه هنوز این مراحل طی نشده است لذا این پردیس‌ها همچنان پلمپ باقی می‌مانند.

پلیس پایتخت همچنین تاكید كرده است كه در این خصوص با هرگونه تخلفی به شدت و قاطعانه برخورد می‌كند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ چندی قبل پخش مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو2012) را تنها برای آقایان و با كسب مجوز سینمای مربوطه از اداره اماكن فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مجاز اعلام كرده بود.           


ویدیو : شرط پلیس برای فک پلمپ سینما پردیس