شرط نتانیاهو برای آزادی‌دارایی ایران در آمریکا! : بنیامین نتانیاهو نخست وزیر ...


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در مصاحبه با برنامه " meet the press" شبکه تلویزیونی "NBC" آمریکا مواضع همیشگی رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد و خواستار عدم توقف فشارهای بین المللی علیه ایران شد. عصر ایران: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در مصاحبه با برنامه " meet the press" شبکه تلویزیونی "NBC" آمریکا مواضع همیشگی رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران را تکرار کرد و خواستار عدم توقف فشارهای بین المللی علیه ایران شد.

 نتانیاهو در این مصاحبه که یکشنبه شب پخش شد با اشاره به اینکه هدف غرب و گروه 1+5 از گفت و گوهای هسته ای با ایران باید متوقف کردن برنامه هسته ای این کشور باشد، موفقیت این گفت و گوها را منوط به نحوه پایان یافتن آن دانست و گفت:" بستگی دارد که این گفت و گوها چگونه پایان یابد. مساله اصلی امیدواری نیست بلکه نتایج عملی است. نتیجه این گفت و گوها باید برچیدن کامل برنامه هسته ای ایران باشد. اگر این اتفاق بیفتد می توان گفت گفت و گوها خیلی خوب بوده است واگر این اتفاق به صورت صلح آمیز بیفتد حتی خیلی بهتر است."

نتانیاهو در پاسخ به سوالی درباره برنامه  دولت اوباما برای آزاد کردن دارایی های مسدود شده ایران در آمریکا نیز گفت:" این دارایی ها به سه دلیل مسدود شده اند: 1- حمایت ایران از تروریسم 2- اقدامات تهاجمی ایران به ویژه در منطقه خلیج فارس و 3- متوقف نکردن برنامه هسته ای در جهت تولید سلاح های هسته ای!

نخست وزیر راستگرای رژیم صهیونیستی در ادامه افزود از نظر تل آویو اگر ایران در این سه سیاست و رویکرد خود تجدید نظر کند، اسراییل مخالفتی با آزاد سازی این دارایی ها ندارد.

نتانیاهو روز گذشته نیز در جلسه کابینه اسراییل با دعوت از کشورهای گروه 1+5 برای تداوم و تشدید فشارها علیه ایران گفت، در موضوع هسته ای کاستن از فشارها جواب نمی دهد و باید برای نتیجه گرفتن از تحریم ها این فشارها را افزایش داد.


ویدیو : شرط نتانیاهو برای آزادی‌دارایی ایران در آمریکا!