شرط ماندن یحیی توره در منچسترسیتی : مدیر برنامه‌های هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی ...


مدیر برنامه‌های هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی اعلام کرده این بازیکن تنها در یک صورت در این تیم می‌ماند. خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌های هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی اعلام کرده این بازیکن تنها در یک صورت در این تیم می‌ماند.

پس از آنکه دیمیتری سلوک، مدیر برنامه‌های یحیی توره اعلام کرد این بازیکن در منچسترسیتی مورد توجه قرار نگرفته و به او بی احترامی شده است، آینده وی در این تیم با تردیدهای زیادی روبه‌رو شد.

سلوک اعلام کرده بود در جریان جشن قهرمانی منچسترسیتی در ابوظبی، هیچ یک از سران باشگاه تولد 31 سالگی توره را به وی تبریک نگفته و در حال حاضر یحیی احساس می‌کند کسی در باشگاه توجهی به او نمی‌کند. به همین خاطر دلیلی برای ماندن در باشگاه وجود ندارد.

اکنون سلوک در گفت‌وگوی تازه‌ای که انجام داده اعلام کرده تنها در یک صورت یحیی در منچسترسیتی خواهد ماند. وی در این خصوص گفت: یحیی فقط در یک صورت در سیتی می‌ماند و آن هم زمانی است که مطمئن شود پس از خداحافظی از دنیای فوتبال شغلی برایش در بخش اداری باشگاه در نظر گرفته شود. درست همانند زین الدین زیدان. او در رئال مادرید از فوتبال کناره گیری کرد و سپس در باشگاه مشغول به کار شد.

وی افزود: یحیی باید احساس کند که باشگاه او را دوست دارد. او حتا یک پوند بیشتر نمی‌خواهد و نمی‌خواهد که قراردادش تمدید شود. فقط توجه بیشتری از سوی سران باشگاه می‌خواهد. می‌خواهد خوشحال باشد. این مساله اصلی است.


ویدیو : شرط ماندن یحیی توره در منچسترسیتی