شخصیت کلی متولدین سال میمون : خصوصیات متولدین سال میمون   میمون در میان نمادهای ...



شخصیت کارتونی متولدین هر ماه , شخصیت متولدین تیر زن , شخصیت شناسی

خصوصیات متولدین سال میمون

 

میمون در میان نمادهای دیگر، طبیعتی غیر عادی و عجیب دارد. او موجودی بدجنس، موذی، شیطان، گساخ، شوخ طبع و همیشه در حال مسخره بازی است؛ اما شوخی های او غیر مستقیم و همراه با فریب است.

 

میمون موجودی اجتماعی و معاشرتی است و در ظاهر، با همه خوب ارتباط بر قرار می كند؛ باید گفت كه ایجاد این رابطه نیز جزئی از حیله های او به شمار می آید. میمون در واقع موجودی خود پسند و خودپرست است.

 

میمون بازیگوش و مردم دار است و هرگاه نظرات منفی اش را درباره دیگران، در پشت محبتی ظاهری مخفی می كند؛ مهربان به نظر می رسد. در حقیقت او هیچ كس را قبول ندارد و خود را برتر از همه می داند و این نشان می دهد كه موجودی مغرور است. از اینها كه بگذریم او روشنفكری است كه علاقه فراوانی به دانستن دارد. او دوست دارد همه چیز را ببیند و بخواند، همه چیز را برای خود خوب توضیح دهد و همیشه از تازه ترین اخبار روز دنیا آگاه شود.

 

میمون با سواد و با فرهنگ است و حافظه ای قوی دارد. او می تواند در صورت لزوم حتی كوچك ترین جزئیات چیزهایی را كه خوانده، دیده و یا شنیده به خاطر بیاورد. این ویژگی، بسیار به او كمك می كند؛ زیرا میمون ذهنی پریشان دارد و از این رو، تا حد زیادی متكی به خاطرات خود است.

 

میمون خلاق و مبتكر است و با خلاقیت خود می تواند دشوارترین مسائل را با سرعتی اعجاب انگیز حل كند. اما هر گاه تصمیم به انجام كاری می گیرد، باید بی درنگ شروع كند در غیر این صورت علاقه خود را از دست می دهد و بی هیچ كوششی همه چیز را رها می كند.

 

میمون هوش سرشاری دارد و توانایی اش در فریفتن دیگران شگفت انگیز است. او می تواند با چیره دستی، اژدهای نیرومند را با آن همه هوش و درایت، فریب دهد. او حتی در برابر جاذبه ببر مقاومت می كند و او را بی رحمانه مسخره كرده، می آزارد.

 

میمون همانقدر كه حیله گر است، سیاستمدار و زیرك نیز هست و می تواند خود را در بدترین موقعیت ها محافظت كرده و از بند هر نو گرفتاری برهاند. او خود سر و خود خواه است و اجازه نمی دهد چیزی را به او تحمیل كنند. او همیشه حق انتخاب دارد.

 

او برای همه كاری آمادگی دارد و برای پیشبرد اهدافش دست به هر كاری می زند. از دروغگویی، دورویی و حقه باری ترسی ندارد و در صورت لزوم شخصیت خود را نیز زیر پای می گذارد. او تا زمانی كه صلاح بداند، به این كار ادامه می دهد؛ او به ندرت دستش رو می شود و به دام می افتد.

 

بعضی از میمون ها حتی كار را به دزدی یا دست كم دروغگویی می كشند.
به هر حال، میمون هر كاری هم بكند، باز هم دلرباست و آن چنان به رموز این كار آشناست كه كسی حریفش نمی شود.

 

میمون موجود فرصت طلبی است و باید هم چنین باشد؛ زیرا بخت با او یار است و فرصت های زیادی در اختیارش قرار می دهد. میمون به رغم جنبه های منفی وجودش مانند دروغگویی، ریاكاری، حقه بازی، تكبر و غرور، نادیده گرفتن وجدان و شرافت، به خاطر هوش سرشار و ادراك بالایش مورد پسند همگان است.

 

میمون از مهارت، زیركی و حیله گری خاصی در تجارت برخوردار است، از این رو شریك بی نظیری در كار محسوب می شود. او در هر كاری كه احتیاج به تصمیم گیری سریع، دیدباز و كمی وجدان داشته باشد به درد می خورد.

 

میمون می تواند در سیاست، صنعت و تجارت به موفقیت دست یابد و در این میان، هیچ نكته ای از رموز این علوم بر او پوشیده نماند. او می تواند در صورت تحصیل علم، در هر كاری وارد شود، موفق باشد.

 

اگر دست میمون را در انجام كار مورد علاقه اش باز بگذارند، بهتر و سریع تر می تواند به شهرت دست یابد. تنها پرگویی، موفقیت میمون را تهدید می كند زیرا با این كار، به رغم دلربایی و جذابیت ذاتی اش دیگران را از خود خسته و ملول می كند.

 

با وجود گرفتاری های مالی، میمون می تواند از موقعیت های خوب زندگی اش كاملا لذت ببرد؛ با این حال، در عشق بخت با او یار نیست و در رابطه با جنس مخالف ضعیف است.

میمون با داشتن روحیه ای شاد، به سهولت گرفتار عشق می شود؛ اما به همان آسانی نیز از آن خسته شده، به دنبال عشق تازه ای می رود. متاسفانه او هیچ گاه چیزی را كه به دنبالش می گردد، پیدا نخواهد كرد؛ زیرا شخصیت پایداری ندارد.

ممكن است میمون احساساتی و لبریز از شور و حرارت باشد اما روح انتقادی و بینش او، به سرعت این شور و اشتیاق را فرو می نشاند. خوشبختانه او بهتر از هر كس دیگر می تواند به بدبختی هایش بخندد و به این ترتیب، خود را از غم و غصه رها سازد.

 

میمون زوج خوبی برای اژدها خواهد بود؛ زیرا اژدها از زیركی و حیله گری میمون بهره می برد؛ در حالی كه قدرت اژدها نیز به خوبی مورد استفاده میمون قرار می گیرد. این دو در كار نیز می توانند شركای خوبی باشند؛ حال آن كه میمون همیشه تصور می كند كه خودش بهتر از عهده كارها بر می آید.

 

میمون در كنار موش نیز زندگی خوبی خواهد داشت. موش فریفته زرق و برق ظاهری میمون می شود، همه چیز را فراموش می كند و تا پایان عمر، دیوانه وار به او عشق می ورزد؛ حتی اگر این عشق یك طرفه باشد.

 

میمون، ببر را دست می اندازد؛ اما بهتر است حواسش خیلی جمع باشد؛ زیرا رابطه شغلی و احساسی این دو، بازی با آتش است. میمون نمی تواند در برابر خشونت ایستادگی كند، دست كم گرفتن و مسخره كردن، از قدرت نابود كننده خشونت نمی كاهد. ممكن است میمون جانش را در این راه به باد دهد.

 

میمون، با هر نمادی كه ازدواج كند، احتمالا صاحب بچه های زیادی خواهد شد.
دوران كودكی میمون با شادی می گذرد. در جوانی غمگین، ناامید و پریشان است و نقشه هایش اغلب به شكست می انجامد. دوران پیری او با این كه در آرامش می گذرد؛ اما از تنهایی رنج می برد. او اغلب دور از خانواده و ناگهانی خواهد مرد.

 

افراد مشهور متولد سال میمون برخی از مردان بزرگ عرصه سیاست در سال میمون متولد شده اند. لیندون جانسون، پوانكاره، دالادیه، ترومن، ژولیوس سزار و چمبزلن، همگی در سال میمون به دنیا آمده اند.

 

نقاشان معروفی مانند: لئوناردوداوینچی، مودیلیانی و گوگن و نویسندگان و شعرای صاحب نامی همچون میلتون، بایرون، چارلز دیكنز و الكساندر دوما را در میان متولدان این سال می توان دید. ماركی دوساد نیز متولد سال میمون بوده است.

 

برخی از این افراد حافظه ای بسیار قوی، دلربایی بی نظیر و شخصیتی دوگانه داشته اند؛ لازم است به این نكته اشاره شود كه اغلب این افراد در تنهایی و انزوا در گذشته اند.

 

سایر بزرگان متولد سال میمون عبارتند از:
باستر كیتون، كاپیتان كوك، میشل مورگان، الیزابت تیلور و فیلم ساز معروف سینما روبرت فلاهرتی.

 

مشاغل مناسب متولد سال میمون میمون ها به ندرت ممكن است شغل ثابتی داشته باشند و هرگاه احساس ملال كنند، از این شاخه به آن شاخه می پرند.
كارگزار بورس یا دلال، سفته باز خوش مشرب، تاجر با ابهت، نویسنده معروف، فیلم ساز صاحب سبك، مغازه دار، نماینده سیاسی زیرك، سیاستمدار باهوش، و كلاهبردار و شیاد .
منبع:persianfal.com


ویدیو : شخصیت کلی متولدین سال میمون