شخصیت کلی از روی خطوط کف دست : به کف دستان خود نگاه کنید ، سپس از میان ۹ تصویر ...




به کف دستان خود نگاه کنید ، سپس از میان ۹ تصویر زیر تصویری را که به دستان شما شباهت بیشتری دارد انتخاب و شرح کلی کف دست تان را مطالعه نمائید

 

شخصیت شناسی از روی خطوط کف دست , شخصیت شناسی از خطوط کف دست , خطوط مترو

کف دست شماره یک

شما فردی هستید كه روابط گسترده ای با دوستان خود دارید ، بسیار معاشرتی و مردم گرا هستید و از همین رو میتوانید ایده ها و افكار خود را با دیگران در میان بگذارید.
بیشتر به موضوعات فكری علاقه دارید و عاشق سفر هستید ؛ خیلی میل دارید با دیگران ارتباط برقرار كنید و  از تنهایی به شدت بیزار هستید.

 

انگار همیشه حرف های زیادی برای گفتن دارید و معمولاً نیز آنها را به نحو مطلوبی با دیگران در میان میگذارید ، هر یك از دوستانتان را همچون یك دستگاه ضبط صوت خوب میدانید كه حرف های شما را ضبط كرده و به دیگران انتقال میدهند ، همه دلشان میخواهد به شما نزدیك شوند و با شما طرح دوستی بریزیند.

 

از گشت و گذار در شهرها و سفر به سرزمین های دیگر لذت میبرید ، تفریح ، سرگرمی و بازی روحیه شما را شاداب میكند و باعث لذت و شادی تان میشود ، از نظر جسمی نیز در وضعیت خوبی بسر میبرید و اغلب سالم و تندرست هستید .

 

پیشنهاد : باید به پیام هایی كه میان شما و یكی از نزدیكان رد و بدل میشود بیشتر توجه كنید ، این رابطه میتواند عاقبت خوبی به همراه داشته باشد.
سعی كن زیاد كج خلقی نكنی و با دیگران مهربان و خوشرو باشی ؛ از حرفهای كنایه آمیز و رفتار دو پهلو پرهیز كن زیرا باعث سوء تفاهم میشود.

همواره باید برای تمدد اعصاب خود به سفر بروی یا خود را با طراح های آموزشی سرگرم كنی ، همچنین میتوانی دوستان خود را در لحظات شاد خود شریك كنی.

 

شخصیت شناسی , تست شخصیت شناسی , خطوط مترو تهران

 

کف دست شماره دو

شما فردی هستی كه در زندگی بیشتر به فكر شغل و حرفه خود هستی و به مادیات علاقه دای ، با شریك خود سازگاری و توافق خواهی داشت و علایق مشتركی شما را به هم پیوند میدهد ، رابطه شما با او بر اساس تفاهم و همكاری دو جانبه شكل میگیرد.
خیلی به سیر وسفر علاقمند هستی و دوست داری مدام به گردش وتفریح بروی ، دوستانت همیشه به كمك شما احتیاج دارند و رابطه شما با آنها خوب است.

 

همه هوش و حواس شما متوجه كار یا تحصیل است و دغدغه دیگری نداری ، به كسی علاقمند خواهی شد و با او ابطه ای عاطفی و ظریف برقرار خواهی كرد كه بسیار شاد یبخش و مطلوب خواهد بود.
به نظر میرسد آدم صبور و پر طاقتی هستی و با یكی از اعضای خانواده خود بیش از بقیه صمیمت و نزدیكی داری و معمولاً در اكثر كارها با همدیگر اشتراك نطر دارید ، از نظر سلامت و بهداشت نیز دروضعیت مناسبی قرار داری و اغلب كسالت یا بیماری شما را کمتر تهدید میكند .

 

پیشنهاد : ممكن است در خانواده ، محیط كار ، یا مدرسه هیچ كس با شما موافق نباشد ولی شما باید سعی كنی كه خونسردی و متانت خود را از دست ندهی ، در ارتباط با اعضای خانواده خود باید صبورتر و با گذشت تر باشی و از مشاجره و دعوا پرهیز كنی.

 

در محیط كار یا در مورد مسایل شخصی نیز باید خونسردی خود را حفظ كنی و از درگیری و اختلاف با دیگران خودداری كنی ،  زیاد سخت نگیر و نگذار مسایل و مشكلات بر قلبت سنگینی كند ، بردباری و گذشت باعث میشود احساس بهتری داشته باشی.

 

روانشناسی شخصیت , تست شخصیت , شخصیت

 

کف دست شماره سه

در زندگی بیشتر به مسایل شغلی ، تحصیلی یا روابط عاطفی خود با دیگران توجه داری ، شما شخصی هستی كه رفتارهایت غیر قابل پیش بینی است.
انكار و ایده های زیادی در سر داری ولی انگار برای بیان آنها مشكل داری و دلت نمیخواهد آنها را با كسی در میان بگذاری ، به هر حال صحبت وگفتگو با یك مشاور میتواند مفید و سودمند باشد.

 

سودای عشقی در سر خواهید داشت و زمانی به یاد فردی میافتید كه مدتی ممکن است از شما جدا شود و در شهری دور زندگی كند ، از نظر سلامت و بهداشت در وضعیت خوبی به سر میبرید و كاملاً شاداب و سرحال هستید.

 

پیشنهاد : با دوستان و همكاران خود رفتاری با نزاكت و مبادی آداب داشته باش ، ایجاد تفاهم و سازگاری با دیگران چندان هم مشكل نیست.
در ارتباط با طرحی كه ارائه داده ای از جانب یكی از دوستان خود پیشنهادی دریافت میكنی ، باید با روی باز به نظرات دیگران گوش كنی و از آنها سپاسگزار باشی ، برای رسیدن به تفاهم و هماهنگی با دیگران باید به سهم خود قدم پیش بگذارید تا موفق شوید.

 

شخصیت های کارتونی , نقشه خطوط مترو , تست شخصیت شناسی mbti

 

کف دست شماره چهار

شما فردی هستی كه معمولاً درگیر درس و تحصیل ، مسایل خصوصی و یا مشغولیات ذهنی خود هستی ولی در درون خود از آرامش برخورداری .
پیشرفت در زندگی باعث شادی و نشاط شما میشود چون با دیگران برخورد مناسبی داری و از قدرت بیان خوبی نیز برخوردار هستی ؛ معمولاً از جانب اعضای خانواده ، دوستان و همسایگان مورد لطف و محبت قرار میگیری و هدیه دریافت میكنی.

 

رابطه عاطفی شما با دوستتان در وضعیت بسیار مناسب و دلپذیری است ، از لحاظ مالی موقعیت خوبی خواهی داشت و به نظر میرسد كه از هر لحاظ یك فرد حرفه ای و كاردان هستی.

 

پیشنهاد : شما باید شادی و نشاط خود را با دوستان خود تقسیم كنی ، سعی كن در مورد مشكلات و گرفتاریهای شخصی ، از هر گونه بحث و مشاجره با دیگران پرهیز كنی ، شما از آن دسته افراد نیستید كه برای مشكلی كه برایشان بوجود می آید راه حلی را در آستین دارند.

 

شخصیت کارتونی , نقشه خطوط مترو تهران , خطوط متروی تهران

 

کف دست شماره پنج

ظاهراً به نظر میرسد كه شما از آن دسته افراد هستی كه در مورد مسایل مالی بسیار صبور و پر طاقت هستند ، مشكلی در زندگیتان پیدا میشود كه مدتی فكرتان را به خود مشغول میکند اما برطرف میشود.

 

احتمالاً به زودی میفهمی آن كسی كه در محیط كار خود با او آشنا شده ای میتواند برای شما یك دوست خوب نیز باشد ، اغلب همه توجه ات بر روی تحصیل متمركز است و در ارتباط با عشق ، تحصیلات و كار ، آدم بسیار خوش شانسی هستی ، از لحاظ سلامت و بهداشت نیز در وضعیت خوبی قرار داری.

 

پیشنهاد : بهتر است به دنبال راهی برای بهبود كارائی خود باشی ، همچنین باید به مسایل مالی خود بیشتر توجه كنی و محتاطانه تر عمل نمایی ، مواظب دخل و خرج خود باشی و معقولانه تر خرج كن.

 

اختلال شخصیت مرزی , تست روانشناسی شخصیت , اختلال شخصیت

 

کف دست شماره شش

اغلب همه سعی و تلاش خود را بر روی تحقیق در مورد مسایل مالی متمركز میکنی ، خیلی زود به اهداف خود میرسی و از اینكه موفق میشوی كار مفیدی انجام دهی خوشحال خواهی شد.

شما آدمی برونگرا و معاشرتی هستی و به فعالیت های اجتماعی خیلی علاقه داری اما باید مراقب خرج و هزینه های خود باشی و زیاد ولخرجی نكنی.

 

شما فردی رفیق باز هستی كه هر لحظه دوست جدیدی میگیرید ، رفتاری صمیمانه و پر محبت داری و از گسترش روابط خود با دیگران لذت میبری ، با كسی آشنا میشوی كه به تدریج به او دل میبندی و عاشق او میشوی و این دوستی و پیوند عاقبت خوشی برایت دارد ؛ در مورد سلامتی و بهداشت نیز باید بیشتر مراقب خود باشید.

 

پیشنهاد : در مورد بهداشت و سلامت خود باید بیشتر مراقب باشی ، اگر مواظب دخل و خرج خود نباشی و در این مورد عاقلانه عمل نكنی آنگاه ممكن است هر چه در می آورید یك شبه خرج كنی و دچار مشكل مالی شوی ، به هر حال باید مشكلات مالی خود را به نحو مطلوبی حل كنی تا به آرامش برسی.

 

آزمون شخصیت شناسی , استعلام تعداد خطوط , خطوط مترو تهران 95

 

کف دست شماره هفت

در زمینه ارتباطات خود با دیگران ، آدم خوش شانسی هستی و روابط خوبی با مردم برقرار میكنی ، ضمناً آدم خوش سفری نیز هستی و از این لحاظ نیز شانس با شما همراه است.
در روابط عاطفی خود با دیگران بارها قلبت میشكند و در عشق شكست میخوری ولی اهمیت نمیدهی و دوباره دل در گرو عشق جدیدی میسپاری ، در این ماجرا ممكن است بعضی ها به شما حسادت بورزند.

 

خیلی دوست داری برای انجام مأموریت به سفر بروی و خلاصه از یكجا ماندن نفرت داری ، به عشق در یك نگاه اعتقاد داری ، از نظر سلامت در وضعیت خوبی به سر میبری.

 

پیشنهاد : باید كمی خویشتندار و صبور باشی و خونسردی خود را از دست ندهی ، نباید بر سر مسایل جزیی با دوستان خود درگیر شوی ، اگر متانت خود را حفظ كنی با دوستان و رفقای خود اوقات خوشی خواهی داشت.

به درك شهودی و مبتنی بر حدس و ابهام خود ایمان داشته باش ، اجازه نده یك موضوع خانوادگی شما را از پا بیندازد ، در ابتدا ممكن است عصبانی و بعد گیج و آشفته شوی ، به زمان نیاز داری تا بتوانی راه حل مناسبی برای مشكلات خود در خانه ، مدرسه یا محیط كار پیدا كنی.

 

تست شخصیت شناسی آنلاین , بین خطوط برانیم , بهترین کتاب های روانشناسی شخصیت

کف دست شماره هشت

این كف دست برای شما خوش شانسی می آورد ، به نظر میرسد آدم شاد و بانشاطی هستی ، شما دوست داری اوقات خوش خود را با دوستان خود تقسیم كنی و عاشق گردش و سفر هستید و از یكنواختی و تكرار بدت می آید.
در زمینه عشق ، كار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید ، در قلب خود فقط یك نفر را داری كه به او بسیار علاقمندی ، در راه علم و دانش تلاش كن ، از نظر سلامت و بهداشت نیز در وضعیت مطلوبی قرار داری.

 

پیشنهاد : لزومی ندارد با كسی كه از هیچ نوع خرد و منطقی پیروی نمیكند وارد بحث و جدل شوی ، در حیطه شغل و حرفه ، به اندازه قدرت و توان خود مسئولیت قبول كن ، زیاده روی در كار ممكن است به شما آسیب بزند ، شما در زمره كسانی هستید كه به عشق در یك نگاه اعتقاد داری ، سفرهای غیر قابل انتظاری در پیش داری.

 

شخصیت شناسی چهره , شخصیت شناسی از روی اسم , تعریف شخصیت

 

کف دست شماره نه

خطوط كف دست شما نشان میدهد كه باید در ارتباط با روابط عاطفی خود كمی صبور و خویشتندار باشی ، ممكن است هیچ كس با شما موافق نباشد اما در زمینه شغل و حرفه خود قابلیت های بسیاری داری و از لیاقت و شایستگی خوبی برخورداری.

 

دوست داری افكار و ایده های خود را با دوستان خود در میان بگذاری و از این كار لذت میبری ، در حیطه شغل خود با یك فرصت طلایی روبرو میشوی كه برای پیشرفت شما بسیار مهم است ، در ارتباط با كار و مسایل مالی خیلی خوش شانس هستید ؛ از نظر بهداشت و سلامت در وضعیت بسیار خوبی قرار داری.

 

پیشنهاد : در محیط كار خود سعی كن با دیگران مهربان و صمیمی باشی ، اگر به كار خود فكر كنی و به راه های پیشرفت در شغل خود بیندیشی بدون شك پله های ترقی را طی خواهی نمود ؛ به احتمال زیاد با یك ماجرای عشقی جدید روبرو خواهید شد.
محیط خانه برای شما آرامش بخش است بنابراین سعی كن آن را تزئین كنی و آنجا را مركز فعالیتهای خود بدانی ؛ یكی از دوستانتان شما را مورد حمایت خویش قرار میدهد.
منبع:falgoo.net


ویدیو : شخصیت کلی از روی خطوط کف دست