شخصیت های کدام فیلم ها واقعی بودند؟ : "تاثیر شخصیت‌های خیالی کم از شخصیت‌های ...



کدام شخصیت چهره ماندگار ریاضیات بوده است؟ , فیلم شخصیت , فیلم های ترسناک واقعی

"تاثیر شخصیت‌های خیالی کم از شخصیت‌های واقعی نیست. قهرمان‌های قصه‌های ادبی یا اسطوره‌ها نقش مهم و نمادینی در زندگی مردم بازی می‌کنند..

شخصیت‌های خیالی می‌توانند بسیار محبوب شوند. اما این شخصیت‌های خیالی همیشه هم کاملا خیالی نیستند! در برخی موارد ریشه آن‌ها به افرادی برمی‌گردد که پیرامون خالق آن شخصیت خیالی زندگی کرده‌اند.

سورس اسنیپ (Severus Snape)

پیچش شخصیت ستیزه‌جویانه اسنیپ در مقابل هری پاتر واقعا ستودنی بود. این استاد تمام‌عیار مدرسه هاگوارتز اما کاملا از خیال جی. کی. رولینگ خلق نشده است. رولینگ از معلم شیمی دبیرستان خود «جان نتِل‌شیپ» الهام گرفت. جان در گزارشی گفت: «من می‌دانستم که معلمی سخت‌گیر هستم، اما فکر نمی‌کردم که تا آن اندازه بد باشم.»

 

فیلم واقعی ازشب اول قبر , 4 اصحاب کهف در کدام کشور بودند , اصحاب کهف در کدام کشور بودند

 

زن شگفت‌انگیز  (Wonder Woman)
ویلیام مولتُن مارستون یک روانشناس ماهر بود. او نمونه اولیه یک دستگاه دروغ‌سنج را ساخت. علاوه بر آن در سال 1941 شخصیت «زن شگفت‌انگیز» را خلق کرد تا برابری زنان را به شکلی ساده به کودکان آموزش دهد. او از یکی از اعضای خانواده خود الهام گرفته بود
 

عمو بن (Uncle Ben)
شخصیت‌های «بتی کراکِر» و «جمیما» خیالی هستند، اما بن یک کشاورز واقعی بود که شهرت زیادی هم داشت. این شخصیت‌ها در مجموعه داستان‌های مرد عنکبوتی جای داشتند. با این حال گفته می‌شود عمو بن از روی آن کشاورز الهام گرفته نشده، بلکه او یک سرخدمتکار هتل در شیکاگو بوده است.

 

شخصیت کچل فیلم هوش سیاه , رونالدو با کدام برندها همکاری میکند و درآمد واقعی اش چقدر است؟ برگرفته شده , نشانه ها و علایم وجود عشق واقعی کدام اند ؟

 

زورو (Zorro)

احتمالا شخصیت دوست‌داشتنی او از روی راهزن مکزیکی به نام خواکین گرفته شده است. گزارش‌های هم از زندگی او وجود دارد. برخی می‌گویند که معدنچیان خشن آمریکایی به همسر او تجاوز کردند. برخی دیگر نیز می‌گویند او به دلیل اینکه مکزیکی بود، مالیات زیادی پرداخت می‌کرد. در هر صورت، چیزی وجود داشت که «موریتا» این مجرمان خطرناک را خلق کرد و او یک افسانه ماندگار شد.
 

فیلم داستان واقعی , فیلم کودکی بن تن با شخصیت انسانی , شخصیت های شیطانی فیلم

 

سرآشپز بویاردی

اتوره بویاردی (Ettore Boiardi) سرآشپز اول هتل پلازا در نیویورک بود. سپس او غذای کنسروی راویولی را به راه انداخت. اما در سال 1924، او رستورانی را در کلولند افتتاح کرد و در کنار آن سس پاستا می‌فروخت. چهار سال بعد بود که او سرآشپز بویاردی (Chef Boyardee) را تاسیس کرد. او تنها حروف کلمات را تغییر داد تا اسمش درست تلفظ شود.
 

شخصیت های منفی پدران در فیلم , هما روستا در کدام فیلم بازی میکرد؟ , فیلم سایه در کدام سینما اکران میشود

 

دونالد دریپر (Don Draper)
دریپر برای مجموعه تلویزیونی Mad Men خلق شد. دونالد نام و ظاهر خود از «دریپر دنیلز» وام گرفته است. او مدیر خلاق شرکت تبلیغاتی «مارلبورو من» در شیکاگو بود. دنیلز اما فقط یک زن داشت. او از میرا جانکو خواستگاری و در نهایت با او ازدواج کرد.


اخبار فرهنگی - فرادید


ویدیو : شخصیت های کدام فیلم ها واقعی بودند؟