شخصیت شناسی به وسیله انگشتر :       شخصیت شناسی به وسیله انگشتر انگشتر خود ...



 

 

شخصیت شناسی , تست شخصیت شناسی , تست شخصیت شناسی mbti

 

شخصیت شناسی به وسیله انگشتر

انگشتر خود را در کدام انگشت به دست می کنید؟

* انگشت شست

* انگشت اشاره

* انگشت وسط

* انگشت انگشتری

* انگشت کوچک

* انگشتر به دست نمی کنم .

 

جواب تست

انگشت شست : شما مجذوب کالاهای مدرن و روز هستید از مورد توجه قرار گرفتن لذت می برید شما تفریح را دوست دارید و از زندگی لذت می برید و همشه آماده هستید تا با چیزهای جدید رو به رو شوید.

 

انگشت اشاره : شما دارای اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر هستید. رهبری و هدایت ر ا دوست دارید و می توانید در ظاهر بسیار جدی و خشن باشید اما در باطن ملایم و حساس هستید.

 

انگشت وسط: بیشتر افرادی که در این گروه قرار دارند از رشد و بالندگی سر باز می زنند و بیشتر خودمحور هستند با و جود این همشه بی ریا هستند به خصوص نسبت به خانواده و دوستان شان.

 

انگشت انگشتری : شما فردی حساس و رومانتیک هستید عمیقًا امید دارید تا عشقی بیابید که گرما بخش دل و ابدی باشد.

 

انگشت کوچک : شما فردی مهربان و متواضع هستید به جزئیات توجه می کنید و دوست ندارید در کارهای تان کوچکترین اشتباهی از شما سر بزند شما بیش از حد خود را به کار مشغول می کنید.

 

در چند انگشت : آن عده از افراد که در دو انگشت یا بیشتر انگشتر دارند اعتماد به نفس ندارند و همیشه مراقب هستند تا عشق واقعی شان را بیابند عاشق تجملات هستند اما آن را جایگزین ناقابلی برای دوستان و عاشق خود می دانند.

 

انگشتر به دست نمی کنید : شما خواستار زندگی ساده و بدون تجملات هستید فردی بی ریا، قابل اطمینان، آرام، باهوش و سختکوش هستید و همیشه دوستدار آموختن چیزهای تازه اید. به دلیل احساس خجالتی که دارید از جمع دوری کرده و تا جایی که بتوانید از مشاجره پرهیز می کنید.

منبع:ایران ناز


ویدیو : شخصیت شناسی به وسیله انگشتر