شجونی: رای به وزرای فتنه گر حرام بود : شجونی: رای به وزرای فتنه گر حرام بود عضو ...



اگر وزرای پیشنهادی فتنه‌گر هستند، چگونه از وزارت اطلاعات تاییدیه وزارت گرفتند؟  , شجونی , جعفر شجونی

شجونی: رای به وزرای فتنه گر حرام بود

عضو جمعیت روحانیت مبارز گفت:‌ باید مراقب باشیم چهار سال به فتنه‌‌گران جایزه وزارت به همراه بودجه‌های کلانی که در اختیار وزارتخانه‌هاست، ندهیم.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی گفت: ابتکار صدا و سیما قابل تحسین است که هم در ایام انتخابات و هم در روند جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی بسیار عالی عمل نمود که همه دنیا متوجه شوند در ایران آزادی محض وجود دارد و خفقان و عدم آزادی تنها جوسازی دشمنان علیه ملت ایران است. این آزادی و به تصویر کشیدن آن در رسانه ملی یک سربلندی است.

وی با اشاره به بار سنگین بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی که بر دوش نمایندگان مجلس وجود دارد، اظهار داشت: بنده عقیده دارم بار سنگین این شناخت بر دوش 280 نماینده است. مطمئنا تمام مردم نمی‌توانند سوابق وزرای پیشنهادی را به خوبی بررسی نمایند در نتیجه این بار بر دوش نمایندگان مردم است که با توجه به استعلام دستگاه‌های ذیربط تشخیص دهند که چه افرادی برای حضور در راس وزارتخانه‌ها مناسب هستند.

شجونی ادامه داد: رای اعتماد به افرادی که در فتنه نقش داشتند حرام بود زیرا این افراد به پایمال شدن خون شهدا، آشوب‌های 88 و دلخوری‌های مقام معظم رهبری دامن زدند و باید از این پس مراقب باشند در آینده فتنه‌گری نکنند و از رفتار گذشته خود نیز پشیمان شوند.

جعفر شجونی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مجلس شورای اسلامی در جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی اظهار داشت: عملکرد مجلس مثبت بود البته تندروی‌ها را کسی قبول ندارد و باید در صحن علنی مودب حرف زد. بی اخلاقی هایی وجود داشت و بعد از آن هم عذرخواهی کردند.

عضو مجمع روحانیت مبارز با شفاف خواندن عملکرد مجلس و رابطه آن با دولت تصریح کرد: مجلس بسیار شفاف عمل نمود و مسلما با دولت دشمنی ندارد.

شجونی ادامه داد: رئیس جمهور محترم است و وزرای پیشنهادی ایشان هم محترم هستند لیکن باید توجه داشت که همه افراد باید در طول عمر خود از نظام و رهبر انقلاب حمایت کنند و ما نیز باید مراقب باشیم به فتنه‌‌گران جایزه وزارت ندهیم آن هم چهار سال به همراه بودجه‌های کلانی که در اختیار وزارتخانه‌هاست. رای اعتماد به فتنه‌گران هم روسیاهی دنیایی دارد و هم روسیاهی اخروی.

جعفر شجونی در پایان با اشاره به شاخص‌های وزرای پیشنهادی برای سه وزارتخانه دیگر از سوی دولت تاکید کرد: وزرای پیشنهادی از سوی آقای روحانی نباید در فتنه نقش داشته و در اتفاقات مجلس ششم نیز سابقه بدی از خود به جای گذاشته باشند.

 

البته بنده انتظار داشتم که‌ آقای روحانی از افراد کارآزموده و انسان‌های پاک‌دستی که در دولت قبلی حضور داشتند نیز استفاده می‌کرد که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد اما امیدواریم در نهایت عملکرد دولت به شکلی باشد که مردم از گرانی و بیکاری نجات پیدا کنند و شاهد حل معضلات اجتماعی و اقتصادی مردم باشیم./فارس

 

 


ویدیو : شجونی: رای به وزرای فتنه گر حرام بود