شجاعی و آندو در لیست سیاه! : روزنامه الوطن قطر بازیکنانی که به احتمال زیاد ...


روزنامه الوطن قطر بازیکنانی که به احتمال زیاد در لیست فروش تیمهایشان قرار دارند را ذکر کرد که نام دو ملی‌پوش کشورمان در این لیست دیده می‌شود. خبرگزاری فارس: نیم فصل از لیگ ستارگان گذشت. برخی از تیم‌ها عملکرد خوبی را داشتند مانند الریان که با اختلاف 10 امتیاز در صدر قرار دارد. برخی از تیم‌ها هم با وجود هزینه‌های زیاد نتایج خوبی را نگرفتند مانند الغرافه که نتایج خوبی نگرفت. حال چند روزی باقی مانده به پنجره نقل و انتقالات زمستانی. طبیعی است تیم‌ها به دنبال تجدید قوا باشند.

در این راستا روزنامه الوطن قطر امروز گزارشی را منتشر کرد که در این گزارش نام بازیکنانی را ذکر کرد که به احتمال زیاد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رفتنی هستند. زیرا بازی خوبی را از خود در نیم فصل گذشته ارائه ندادند.

این روزنامه قطری گزینه اول فروش را مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان دانسته است. این روزنامه درباره شجاعی نوشت: بسیاری از اخبار درباره رفتن او شنیده می‌شود. زیرا آن چنان که باید برای تیمش بازی نکرد و آرزوها را برآورده نکرده است. شجاعی گزینه اول الغرافه برای فروش نقل و انتقالات زمستانی است.

اما یک بازیکن دیگر ایرانی هم در این لیست بود و آن آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان بود. با وجود اینکه آندو در اکثر بازی های تیمش حضور داشته این روزنامه قطری نام او را هم در لیست بازیکنان رفتنی آورده است. کلام عجیبی که این روزنامه قطری در مورد آندو گفته این بود او در اکثر بازی‌ها حضور نداشت! این در حالی است که آندو در تمام بازی‌ها حضور داشته فقط یک الی دو دیدار حضور نداشت.

این روزنامه قطری درباره کاپیتان تیم‌ملی کشورمان نوشته است: تیموریان با ام‌صلال نتوانست عملکرد خوبی را داشته باشد. برعکس آنچه که با تیم الخریطیات داشت. وی در اکثر بازی‌ها حضور نداشت یا به خاطر مصدومیت بود یا به خاطر مسائل دیگر در هر حال او در راس لیست فروش ام‌صلال قرار دارد! باشگاه‌های ایرانی زیادی برای جذب این بازیکن پیشنهاد دادند.


ویدیو : شجاعی و آندو در لیست سیاه!