شجاعی: باید اعتماد به نفس داشته باشیم : هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شانس ...


هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شانس صعود از گروه‌مان را در جام جهانی داریم اما این مسئله به اعتماد به نفس‌مان بستگی دارد. خبرگزاری تسنیم: هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شانس صعود از گروه‌مان را در جام جهانی داریم اما این مسئله به اعتماد به نفس‌مان بستگی دارد.

مسعود شجاعی در خصوص اردوی تیم ملی در اتریش اظهار داشت: اردوی بسیار مفیدی داشتیم و از نظر امکانات و آب‌وهوا همه چیز برای ما مهیا بود. با تمریناتی هم که مربیان در نظر گرفته بودند مطمئناً تاثیراتش را در جام جهانی خواهیم دید.

وی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی و عملکرد خودش در این بازی‌ها، عنوان کرد: در این خصوص مربیان باید نظر بدهند و عملکرد ما را بررسی کنند اما به عنوان بازیکن تمام تلاشم را انجام داده‌ام. مطمئناً توانایی ما بیشتر از این چیزی است که در بازی‌های تدارکاتی دیدید اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که ما در تمرینات پر فشار بدنسازی بودیم. تمرینات صددرصد بدنسازی نبود اما تاثیرگذار بود.

شجاعی با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی بهتر از بازی‌های تدارکاتی بازی خواهد کرد، گفت: در بازی‌های تدارکاتی بعد از مدت‌ها دور هم جمع شده بودیم و کنار هم بازی می‌کردیم. همچنین چند بازیکن تازه به ترکیب اضافه شده‌اند که هماهنگی بین بازیکنان کمی زمان می‌برد. مهم‌تر از هر چیز این است که تیم ملی به خوبی آماده شود و نتایج بازی‌های تدارکاتی چندان مهم نیست.

بازیکن تیم ملی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی شانس صعود از گروهش و شگفتی‌سازی در جام جهانی را دارد یا نه، گفت: این مسئله به خودمان بستگی دارد اما باید این موضوع را هم در نظر گرفت که در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. نیجریه تیم خوبی دارد و در بیشتر دوره‌های جام جهانی حضور داشته و بوسنی هم که برای اولین بار است به جام جهانی صعود کرده اما بازیکنان خطرناکی دارد. صعودمان غیر ممکن نیست و دست خودمان است.

وی یادآور شد: همه چیز امکان پذیر است و اینگونه نیست که شانس صعود نداشته باشیم اما باید ببینیم چقدر به خودمان اعتماد داریم. اعتماد به نفس داشتن مهمترین مسئله است تا بتوانیم به صعود از گروه‌مان امید داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال در ادامه گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شکست لاس‌پالماس و کم شدن شانس این تیم برای صعود به لالیگا نیز گفت: متاسفانه دیگر شانس صعود مستقیم نداریم اما برای حضور در پلی‌آف می‌جنگیم. من دیگر کنار تیم نیستم اما خیلی دوست دارم لالیگایی شویم.

شجاعی ابراز امیدواری کرد که لاس‌پالماس فصل آینده در لالیگا حضور پیدا کند و افزود: خیلی دوست داشتم لاس‌پالماس به طور مستقیم به لالیگا برود اما برای این کار شانسی وجود ندارد. مربی تیم هم تغییر یافته و شرایط فرق کرده و با اینکه در کنار تیم حضور ندارم، اما به خاطر مردم شهر دوست دارم لاس‌پالماس بعد از 14 سال لالیگایی شود.


ویدیو : شجاعی: باید اعتماد به نفس داشته باشیم