شب سخت اورژانس و هلال احمر ملایر :   اخبار حوادث - شب سخت اورژانس و هلال احمر ...



هلال احمر , آرم هلال احمر , لوگوی هلال احمر

 

اخبار حوادث - شب سخت اورژانس و هلال احمر ملایر

شدت حادثه به گونه‌ای بود که نیروهای اورژانس و جمعیت هلال احمر از ساعت 21 و 38 دقیقه که نخستین تماس صورت گرفت، تا اولین دقایق بامداد در حال خارج کردن مصدومان از لابلای آهن‌های خودرو بودند.

بارش شدید برف و برودت هوا در شب گذشته در محورهای ملایر- اراک و ملایر- همدان واژگونی تعدادی خودرو را به دنبال داشت که موجب مصدومیت 22 نفر و مرگ 4 مسافر عراقی و ایرانی شد.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی ملایر در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: بارش شدید برف و برودت هوا موجب لغزندگی جاده‌ها و واژگونی تعدادی از خودروها در محورهای ملایر شد که شدت این حوادث در محور ملایر- اراک بیشتر بود.

"ملک حسین خانقلی" افزود: واژگونی خودروی نارون در محور ملایر- اراک و بعد از پمپ بنزین گرجائی موجب فوت سه مسافر عراقی و مصدومیت 9 نفر در این حادثه شد.

وی با بیان اینکه تمامی سرنشینان این خودرو عراقی بوده و از غرب به سوی مرکز کشور در حرکت بودند، تصریح کرد: 9 نفری که در این حادثه زنده ماندند، از ناحیه سر، دست و کمر دچار آسیب دیدگی و شکستگی شده‌اند و هم‌اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بستری هستند.

خانقلی خاطرنشان کرد: شدت حادثه به گونه‌ای بود که نیروهای اورژانس و جمعیت هلال احمر از ساعت 21 و 38 دقیقه که نخستین تماس صورت گرفت، تا اولین دقایق بامداد در حال خارج کردن مصدومان از لابلای آهن‌های خودرو بودند.

وی همچنین از واژگونی خودرو در جاده روستای بیغش و مصدومیت یک نفر، واژگونی در گردنه زاغه در محور ملایر به همدان و مصدومیت دو نفر، واژگونی در مسیر پمپ بنزین زنگنه و مصدومیت 4 نفر، واژگونی خودرو بعد از گردنه ابوالقاسم خان و مصدومیت یک نفر و واژگونی خودرو در پیچ کهریز و مصدومیت سه نفر و فوت یکی از هموطنان در این حادثه در شب گذشته خبر داد.

رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی ملایر یادآور شد: در اثر بارش شدید برف و باران و ریزش آوار در روستای پیهان بخش زند شهرستان ملایر نیز دو نفر مصدوم و توسط نیروهای ما به بیمارستان منتقل شدند.

وی دلیل 90 درصد حوادث رخ داده در شب و روز گذشته در محورهای شهرستان ملایر را لیز خوردگی خودروها بر اثر لغزندگی جاده و شرایط جوی اعلام کرد.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو : شب سخت اورژانس و هلال احمر ملایر