شب‌زنده‌داری پرسپولیسی ها دروغ است : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شایعه شب‌زنده‌داری ...


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شایعه شب‌زنده‌داری بازیکنان این تیم در اردوی کیش را تکذیب کرد. خبرگزاری تسنیم: محمد نوری در مورد اردوی پرسپولیس در کیش، وضعیت سرخپوشان و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

شایعه شب‌زنده‌داری بازیکنان پرسپولیس صحت دارد؟

اصلاً اینطور نیست و این بحث دروغ است. بازیکنان پرسپولیس در تیم بزرگی بازی می‌کنند و به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند. در اردوی کیش ساعت 11 یا 11:30 شب خاموشی بود و بازیکنان از این زمان به بعد استراحت می‌کردند. ما برای گردش به کیش نرفته بودیم و در این اردو تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتیم. ما دو بار به گردش و خرید رفتیم که یک بار 9 شب و یک بار هم 10 صبح بود. البته چند بار هم برای والیبال به ساحل رفتیم. بازیکنان پرسپولیس با تمام وجود در این اردو تمرین کردند.

در مورد گاف مسئولان پرسپولیس در اسپانیا چه صحبتی داری؟

مطمئناً مسئولان باشگاه عمدی در کار نداشتند و بهتر است که بعضی‌ها شیطنت نکنند. این موضوع فقط جنبه ورزشی دارد و امیدوارم بازی با رئال لغو نشود. قبلاً هم گفتم که بازی مقابل رئال مادرید برای ما افتخار است و آرزوی هر بازیکنی است که مقابل این تیم بازی کند.

نظرت در مورد بازی پرسپولیس در جام حذفی چیست؟

حریف ما ناشناخته است ولی معمولاً این تیم‌ها به خاطر انگیزه‌ای که دارند، دردسرساز هستند. قطعاً روز پنجشنبه کار سختی داریم ولی در جام حذفی دنبال قهرمانی هستیم و باید از همین ابتدا بازی‌ها را جدی بگیریم.

فاصله پرسپولیس با صدر جدول زیاد شده است. فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمان شود تا طلسم قهرمان نشدن خودت هم با این تیم شکسته شود؟

من در جام حذفی قهرمان شده‌ام اما متأسفانه در لیگ برتر به این عنوان نرسیده‌ام. پارسال می‌توانستیم جام را بالای سر ببریم که متأسفانه نشد. امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد هر چند که کار سختی داریم و ابتدا باید امتیازهای از دست رفته را خیلی زود جبران کنیم.

اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی چه تیمی است؟

همان تیم‌هایی که هر سال مدعی هستند. استقلال، سپاهان، فولاد خوزستان، تراکتورسازی و یکی دو تیم دیگر که البته شانس کمتری دارند.


ویدیو : شب‌زنده‌داری پرسپولیسی ها دروغ است