شبکه تهران HD افتتاح شد : شبکه تهران با محوریت اخبار و اخبار استان تهران با ...


شبکه تهران با محوریت اخبار و اخبار استان تهران با حضور محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما عصر امروز افتتاح شد. خبرگزاری میزان: مراسم افتتاحیه شبکه تهران عصر امروز با حضور محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما، محمد اخگری معاون برون‌مرزی، علی اصغر پورمحمدی معاون سیما، احسان کاوه مدیر شبکه تهران، رضا پورحسین قائم‌مقام معاون سیما، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج و جمع کثیری از مدیران، معاونین، مجریان و برنامه‌سازان سازمان صدا و سیما در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
 
احسان کرمی که اجرای این برنامه را به‌عهده داشت در این مراسم گفت: آرم شبکه تهران نمادی از شانزده شهرستان استان تهران است که از هم اکنون در گوشه‌ شبکه دیده می‌شود.

احسان کاوه مدیر شبکه تهران که به‌عنوان جوان‌ترین مدیر شبکه‌های تلویزیون معرفی شده بود در مراسم آئین افتتاح شبکه تهران گفت: کم‌سن و سالی و بی‌تجربگی ایراداتی هست که وجود دارد و ان‌شاءالله که مشکلاتی پیش نیاید و بتوانیم کنار بزرگتر‌ها اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: بسیار خوشحالم که در آستانه دهه مبارکه فجر شبکه تهران، روی سیگنال HD افتتاح می‌شود و پس از حدود سه ماه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در شبکه  تهران و سازمان صدا و سیما شبکه تهران با پخش HD راه‌اندازی شد.

کاوه اضافه کرد: شبکه تهران، شبکه استان تهران است، استانی که شهری پر از شادابی و نشاط دارد و میزبان مردمانی است که از همه اقشار در آن حضور دارند؛ استانی که محل بسیاری از جهادها مانند انقلاب اسلامی بوده و فرزندان خود را برای دفاع از این مملکت و این مرز و بوم تقدیم کشور کرده است و این فداکاری‌ها باعث شده است که هم اکنون کنار یکدیگر بنشینیم و آئینه تمام‌قد ما تهرانی‌ها را به نظاره بنشینیم.

مدیر شبکه تهران با بیان "قصد داریم کارهای جدیدی در این شبکه انجام دهیم" اضافه کرد: جوانان این شبکه قصد دارند تا تولیدات بسیاری را برای این شبکه تولید کنند و خروجی شبکه تهران هم از روی آنتن خانه‌ها و هم از روی شبکه‌های اجتماعی پخش و منتشر می‌شود.

وی گفت: ما اکنون در ابتدای راه هستیم و به مشارکت‌ همه هم‌استانی‌ها و همکاران خود برای شفاف‌تر شدن این آئینه نیاز داریم.

کاوه افزود: راه‌اندازی شبکه تهران تجربه بسیار خوبی برای استفاده از امکانات ارزان و با کیفیت بوده است.


ویدیو : شبکه تهران HD افتتاح شد