شباهت جالب رئال آنچلوتی با رئال کی‌روش : اگر شرایط باشگاه رئال مادرید در فصل ...


اگر شرایط باشگاه رئال مادرید در فصل 2003-2004 با هدایت کارلوس کیروش و فصل 2014-2015 با هدایت کارلو آنچلوتی را بررسی کنیم، به شباهت های جالبی برخورد خواهیم کرد. ورزش سه: اگر شرایط باشگاه رئال مادرید در فصل 2003-2004 با هدایت کارلوس کیروش و فصل 2014-2015 با هدایت کارلو آنچلوتی را بررسی کنیم، به شباهت های جالبی برخورد خواهیم کرد.

به نقل از AS، فصل اول حضور آنچلوتی در رئال مادرید، توام با افتخار و موفقیت بود و رئال با این سرمربی ایتالیایی موفق به کسب 4 جام شد اما فصل دوم برای آنچلوتی همراه با ناکامی بود. به اعتقاد کارشناسان اسپانیایی، فصل دوم حضور کارلتو در رئال، بی شباهت به فصل 2003-2004 رئال مادرید با مربیگری کارلوس کیروش نیست.

رئال مادرید در آن فصل، سه بازیکن مهم خود را از دست داد.کامبیاسو و کلود ماکلله، بازیکنانی بودند که علی رغم میل باطنی کیروش، راهی اینتر و چلسی شدند و مورینتس نیز به موناکو قرض داده شد. در فصل جاری نیز دی ماریا، ژابی و موراتا از رئال جدا شدند. بازیکنانی که می توانستند برای رئال مادرید، منشا خدمات فراوانی در فصل جاری نیز باشند.

رئال کیروش فصل را بسیار خوب شروع کرد. سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران، با رئال موفق به فتح سوپرجام اسپانیا با غلبه بر مایورکا شد؛ همانند رئال آنچلوتی که سوپرجام اروپا را با رئال در ابتدای فصل فتح کرد.

رئال کیروش نیز تا مدت ها صدرنشین جدول بود اما، نیمکت ضعیف و مصدومیت زیدان و رونالدوی برزیلی در مقطع حساس و مهم فصل، باعث شد تا کهکشانی های شماره 1، در انتهای فصل ناکام بزرگ لقب بگیرند. آنها در کوپا دل ری با شکست 3-2 از ساراگوزا در فینال،ناکام ماندند. در لالیگا با وجود صدرنشینی تا هقته های انتهایی، قافیه را به والنسیا و بارسلونا باختند و در لیگ قهرمانان نیز در یک چهارم، مغلوب موناکویی شدند که مورینتس را در ترکیب خود می دید. بازیکنی که با گلزنی خود، سند حذف رئال را امضا کرد.

در فصل جاری نیز رئال مادرید آنچلوتی همانند رئال کیروش، در ماه های انتهایی فصل، لالیگا را از دست داد. در لیگ قهرمانان نیز با گلزنی موراتا که به نوعی خاطره مورینتس را زنده کرد، در نیمه نهایی مقابل یوونتوس حذف شد و در کوپا دل ری نیز ره به جایی نبرد.

کیروش نیز همچون آنچلوتی، به دلیل نداشتن بازیکنان مورداعتماد روی نیمکت، در طول فصل وابستگی فراوانی به ستارگان تیمش داشت. مساله ای که باعث خستگی و مصدومیت آنها در انتهای فصل و عقب ماندن رئال از کورس قهرمانی شد.


ویدیو : شباهت جالب رئال آنچلوتی با رئال کی‌روش