شایعه‌ای که وزیر ارشاد تکذیبش کرد :   اخبار فرهنگی - شایعه‌ای که وزیر ارشاد ...



وزیر ارشاد برکناری‌ام شایعه است , وزیر ارشاد , استعفای وزیر ارشاد

 

اخبار فرهنگی - شایعه‌ای که وزیر ارشاد تکذیبش کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شایعه جابه‌جایی سازمان سینمایی را از این وزارتخانه رد کرد.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره این‌که آیا قرار است سازمان سینمایی مطابق زمزمه‌هایی که شنیده می‌شود به مکانی خارج از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتقل شود، این موضوع را رد کرد.

او همچنین در پاسخ به سؤالی درباره شایعه‌هایی که در رسانه‌ها درباره هشتمین دوره جشنواره شعر فجر منتشر شده، اظهار کرد: من فرصت نکرده‌ام ببینم رسانه‌ها چه گفته‌اند، اما آن‌چه مهم است این است که این جشنواره بسیار خوب و با حضور شاعران ارزشمند به مدت چهار روز برگزار شد. در این جشنواره برای استفاده از همه دیدگاه‌ها تلاش شد و تعداد قابل توجهی اثر ارائه و جوایز خوبی به برگزیدگان اهدا شد.

جنتی درباره اختلاف سلیقه‌ها ادامه داد: اختلاف سلیقه طبیعی است. شاید بعضی برخی بخش‌های جشنواره را بپسندند و بعضی دیگر برخی بخش‌ها را نپسندند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره این‌که آیا فکر نمی‌کند اگر کتاب‌هایی که از دوره گذشته در وزارت ارشاد منتظر مجوز مانده‌اند، اجازه انتشار داده شود، اعتماد به دولت و وعده‌های دولت بیش‌تر می‌شود، گفت: نمی‌فهمم معنی اعتماد بیش‌تر چیست.

 

اما در حال حاضر بر اساس ضوابط قانونی کتاب‌ها بررسی می‌شوند و به کتاب‌ها چه آن‌ها که از گذشته مانده‌اند و چه کتاب‌های جدید منطبق با قانون مجوز انتشار می‌دهیم یا خیر. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو : شایعه‌ای که وزیر ارشاد تکذیبش کرد