«شایعات» مجید صالحی را به تپش قلب انداخت : «شایعات» مجید صالحی را به تپش قلب ...



مجید صالحی , مجید صالحی و همسرش , همسر مجید صالحی

«شایعات» مجید صالحی را به تپش قلب انداخت

بازیگر نمایش «شایعات» شامگاه گذشته با مشکل قلبی مواجه شد اما به رغم حال نامساعدش، موفق شد در هر دو اجرای این نمایش به روی صحنه برود.

  مجید صالحی - بازیگر تلویزیون و تئاتر - این روزها مشغول بازی در آخرین اجراهای نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد است.

این بازیگر شب گذشته - نهم آبان ماه - دچار تپش قلب شد، اما با این حال به بازی‌اش در این نمایش ادامه داد.

بعد از اولین اجرای این نمایش، رحمان سیفی‌آزاد خطاب به تماشاگران گفت: یکی از بازیگران نمایش ما حالش نامساعد شد و نتوانست در رِوِرانس حاضر شود.

در فاصله بین دو اجرای نمایش «شایعات»، داروی تقویتی به مجید صالحی داده شد و او توانست در دومین اجرای این نمایش نیز به صحنه برود.

رحمان سیفی‌آزاد درباره‌ی وضعیت این بازیگر به ایسنا گفت: خوشبختانه حال مجید صالحی مساعد است و امشب، دهم آبان ماه آخرین اجراهای نمایشمان را به صحنه می‌بریم.

او درباره‌ی احتمال اجرای این نمایش که با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده است در دیگر سالن‌های نمایشی تهران، گفت: به یکی دو سالن که فکر می‌کردم مناسب هستند، پیشنهاد کرده‌ام و قرار است آنها بعد از بررسی‌های لازم پاسخ بدهند. اگر چنین امکانی فراهم شود، مایه خوشحالی ماست که اجرای نمایشمان را ادامه بدهیم.

به گزارش ایسنا، نمایش «شایعات»، نوشته نیل سایمون نویسنده آمریکایی است که با کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون: مجید صالحی، احمد ساعتچیان، رویا میرعلمی، نگار عابدی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، بهرام افشاری و فهمیه امن‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش کمدی در مدت اجرای خود با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد، اما به دلیل نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، امکان تمدید اجرای این نمایش وجود ندارد.

/ایسنا


ویدیو : «شایعات» مجید صالحی را به تپش قلب انداخت