شاهکاری دیگر از کی روش و یاران/ شکست مقابل عمان : شاهکاری دیگر از کی روش و ...



شکست ستارگان ایران مقابل ستارگان لالیگا , ترکیب ایران مقابل عمان اعلام شد , شکست سنگین تیم فوتسال ایران مقابل روسیه

شاهکاری دیگر از کی روش و یاران

شکست تیم ملی ایران مقابل عمان

تیم ملی فوتبال ایران برابر عمان شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17:35 در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط که تقریبا خالی از تماشاگر بود و در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم عمان رفت که بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم عمان به پایان رسید.

عبدالعزیز المقبلی در دقیقه 20 با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه برای عمان گلزنی کرد.

عبدالله سلام عامر در دقیقه 29 با یک شوت از راه دور گل دوم عمان را به ثمر رساند.

جابر الویسی در دقیقه 61 با یک ضربه سر از روی کرنر ارسالی گل سوم عمان را زد تا جای خالی سید مهدی رحمتی در تیم ملی به شدت احساس شود.

نیمه دوم را تیم ملی ایران با سه تغییر آغاز کرد و کریم انصاری‌فرد، محسن مسلمان و محمد غلامی وارد میدان شدند و حملات زیادی هم انجام دادند اما از این حملات سودی نبردیم زیرا بیشتر حملات تیم ما بدون برنامه خاص تاکتیکی انجام شد.

در ادامه مسابقه نیز چند بازیکن دیگر هم به ترکیب تیم ملی اضافه شدند اما هیچکدام از این تغییرات باعث نشد که به گل برسیم. تعداد تعویض در این بازی نامحدود بود. تا اینکه محسن مسلمان در دقیقه 92 از روی یک ضربه کاشته تنها گل ایران را در این بازی به ثمر رساند.

رحمان احمدی در نیمه دوم هم دو سه واکنش ضعیف نشان داد تا مشخص شود تیم ملی ایران درون دروازه ضعف‌های زیادی دارد.

فهد الکسار داور اماراتی به همراه دو کمک داور عمانی این بازی را قضاوت می‌کنند.

اگرچه این بازی تدارکاتی بود و نتیجه مسابقه خیلی مهم نیست اما شیوه بازی تیم ملی ایران حتی بدون بازیکنان اصلی باعث نگرانی فوتبال‌دوستان ایرانی است.

در این بازی 4 ملی پوش استقلال یعنی جواد نکونام، پژمان منتظری، خسرو حیدری و مجتبی جباری و همچنین لژیونرهایی مثل آندارنیک تیموریان، مسعود شجاعی و همچنین محمدرضا خلعتبری بازیکن سپاهان غایب بودند.

پیش از این مقابل عمان باخت 4 بر 2 را هم تجربه کرده بودیم.

کارلوس کی‌روش شکست‌‌های نوبرانه دیگری مقابل لبنان و ازبکستان هم با تیم ملی ایران داشته است که آن دو باخت در مقدماتی جام جهانی بوده است.

تیم ملی فوتبال ایران خود را برای سه دیدار مهم با قطر، لبنان و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی برزیل آماده می‌کند.

عمان هم در گروه دیگر رقابت‌های مقدماتی جام جهانی شانس صعود دارد.

ترکیب تیم ملی ایران:

رحمان احمدی، حسین ماهینی (از دقیقه 73 محمد خانزاده)، محمد نصرتی، شجاع خلیل‌زاده، پژمان نوری، امید ابراهیمی، محمد نوری (از دقیقه 46 کریم انصاری‌فرد)، قاسم حدادی‌فر (از دقیقه 46 محسن مسلمان)، غلامرضا رضایی (از دقیقه 61 رضا حقیقی)، مهرداد اولادی (از دقیقه 46 محمد غلامی) و احسان حاج صفی

سرمربی: کارلوس کی‌روش

واکنش جلالی به شکست تیم ملی برابر عمان

کارشناس فوتبال گفت: سکوت در مقابل شکست ایران مقابل عمان بهترین واکنش است. مجید جلالی در مورد شکست 3 بر یک تیم ملی فوتبال مقابل عمان عنوان کرد: فکر کنم بهتر است هم‌اکنون در این باره صحبت نکنیم. شاید حرف‌های زیادی برای گفتن وجود داشته باشد اما با توجه به اینکه بازی مقابل قطر برای ما به اندازه یک جام جهانی ارزش دارد هم‌اکنون نباید مسئله‌ای را بیان کنیم.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: سکوت بهترین موضع در مقابل این بازی است تا فضای تیم ملی در آرامش باشد و بازیکنان بتوانند با خیالی آسوده و به دور از حواشی به مصاف قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی بروند تا بتوانیم با پیروزی در آن دیدار شانس خود را برای صعود به رقابت‌های جام جهانی نگه داریم.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه آیا بازی تیم ملی انتظارات را برآورده کرد، یادآور شد: همین که می‌گویم در این باره صحبت نکنیم برای این است تا نخواهیم انتظارات را بی‌مورد بالا ببریم و یا هواداران و بازیکنان را ناامید کنیم. اجازه دهیم تا بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در آرامش کار خود را انجام دهند تا بتوانند عملکرد خوبی در دیدار مقابل قطر داشته باشند./

ورزش3/فارس

 

 


ویدیو : شاهکاری دیگر از کی روش و یاران/ شکست مقابل عمان